Escape og Sabra i ny drakt!

I 2014 fant to av Norges største reisearrangører – Escape Travel og Sabra Tours – tonen, og ble med det Norges største ruteflybaserte reisearrangør. Escape skreddersyr spesialreiser innenfor elvecruise, cruise, rundreiser, sportsreiser, kor- og korpsreiser, singelreiser, studiereiser for utdanningssektoren, landbruksreiser og drømmeferien for deg som vil utenom det vanlige. Merkevarene Carpe Diem Singelreiser og Sabra Fokusreiser inngår også i Escape Travel AS.

Vi har nå lansert ny webside og ny logo.
Gå in på Escape Travels Facebookside og fortell oss hva du synes, ros eller ris, så trekker vi ut en heldig vinner av 7 gratisnetter på eksotiske Mauritius blant de som kommenterer.

Du kan vinne:
7 netter i Superior dobbeltrom for 2 personer med halvpensjon (frokost og middag). Gjelder for reise i lavsesong 11. april – 30. september 2015. Flybilletter og transport fra flyplass til hotell t/r kommer i tillegg.

Zilwa Attitude 4* har et helhetlig mauritisk konsept – både når det gjelder bygninger, innredning og mat. Det er et nytt hotell som åpnet i høsten 2013, og som ligger på nordkysten av øya, ved Calodyne, cirka femten minutter med taxi til Grand Baie. Den rustikke arkitekturen har sin inspirasjon fra øyas tradisjonelle byggestil med vokspolerte sementgulv, røffe vegger, fargesterke tekstiler og møbler av drivved og rotting. Hotellet har fire strender og to private øyer.

>> Les mer om hotellet

• Turisme