Heidi hos Escape Travel har akkurat vært på tur med lekre Celebrity Solstice

Nyhet  •  22-05-2012 14:09 CEST

Heidi hos Escape Travel har akkurat vært på tur med lekre Celebrity Solstice. Her finner du noen bilder fra turen. Celebrity Cruises appelerer til par, bryllupsreisende, enkeltpersoner og familier. Gjestenes alder varierer fra 35 til 60, med en gjennomsnittsalder på 48 år. Selskapet har en balansert blanding av nye og erfarne cruisereisende, og tilbyr en ferie av høy kvalitet til en fornuftig pris. Celebrity Cruises er et datterselskap av Royal Caribbean Cruise Line og har ni skip som seiler på mange ulike seilingsruter og anløpshavner, blant annet i Alaska, Bermuda, Karibien, Mexico, Panamakanalen, Stillehavskysten, Europa og Sør-Amerika.

Se bildene

Kontakt vår cruiseavdeling på tlf. 22017171 eller mail: info@escapetravel.no. Les mer om Celebrity Cruises: http://www.escape.no/reiser/no/Cruise-3-1475/Celebrity-Cruises-3-270.html

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom