Nyhetsbrev fra Escape Travel 060214

Nyhet! Escape Travel lanserer USA!
USA er fantastisk. Her kan du kombinere naturopplevelser, sol og bad, cruise, fornøyelsesparker, bilturer og mye mer. Mulighetene er uendelige.  Escape Travel har nå åpnet en egen USA-avdeling. Leder for denne er den erfarne canadenseren Jaye Smith, som har over 20 års erfaring med salg av turer til USA, Canada og golfreiser. Er dere en familie, vennegruppe eller forening som vil på USA-tur? Vi skreddersyr! Her finner du et utvalg tilbud på USA-pakker.
Les mer om spesialtilbudene til USA

Spesialtilbud med Azamara Cruises
Velg mellom prisavslag på flyreisen, onboardcredit eller fri oppgradering av lugar.
Les om tilbudet med Azamara

Spesialtilbud med NCL!
Bestill et cruise med Norwegian Cruise Line før 17. februar og få opptil 4500,- i rabatt! Gjelder en mengde reiseruter.
Les mer om tilbudet med NCL

14 dagers sommerferie på Koh Samui
Sol, strand, opplevelser og mat! Fra 17 825,- inkl. fly t/r, 8 netter på Koh Samui og 3 netter i Bangkok. ► Les  om sommerferie på Koh Samui

Endelig ny tur med Torbjørn Færøvik langs Silkeveien
10.- 23.9 2014. Fra Usbekistan til Samarkand, Shakrisabz, Bukhara og Khiva, med attraksjoner på UNESCOs verdensarvliste.
Les mer om rundreisen

4 dagers vintereventyr på Svalbard
Snøscootersafari, hundespann, Store Norske Spitsbergen Kulkompani, Longyearbyen og mye mer!►Les mer om vintereventyret!

• usa
  • færøvik