Nyhetsbrev fra Escape Travel

Hjem | Reisetilbud | Les kataloger online |Følg oss på Facebook | Kontakt oss

Syv land – fem hovedsteder - elvecruise på Donau med Kleine Prinz
Det er stor etterspørsel på dette elvecruiset og vi har nå økt kapasiteten. Opplev Østerrike, Slovakia, Ungarn, Kroatia, Serbia, Bulgaria og Romania, og hovedstedene Wien, Bratislava, Budapest, Beograd og Bucuresti.
Alt dette er inkludert: Fly fra/til Oslo, alle transporter, utvendig lugar, helpensjon om bord, stort utfluktsprogram, flyskatter og norsk reiseleder med fra Oslo.
Dato: 19.–29. juni, pris 16 950,-. Ingen tillegg for enkeltlugar om du ønsker å bo alene i en dobbellugar.
Les mer om elvecruiset på Donau

Gjennom 4 land - fra Kiev til Istanbul
Opplev Ukrainas gamle byer og historie mens du seiler nedover Dneprelven fra Kiev til Svartehavet. Lær kosakkenes historie, og besøk blant annet Kherson og Zaporozje, Jalta og Sevastopol. Den vakre byen Odessa og Nessebar er også noen av stedene du får oppleve. Reisen avsluttes med to netter i Tyrkias største by, Istanbul. Norsk reiseleder.
Ekstraavgang 29.5, rabatt 1000,- pp, nå 17 690,-!
Les mer om elvecruiset fra Kiev

Vakre Mosel & Rhinen
Vårt cruise på Mosel og Rhinen går fra sjarmerende Koblenz til små byer berømt for sine viner, Zell, Traben Trabach, Bernkastel og Cochem. Det blir også besøk i den interessante byen Trier med sine mange romerske ruiner, og Rudesheim langs den mest romantiske delen av Rhinen. Cruiset avsluttes i Koblenz. Norsk reiseleder.
Elvecruiset på Mosel & Rhinen 11. - 18. juni, pris 12 270,-

Gøta kanal - fra Stockholm til Gøteborg
Bli med på et unikt cruise på Göta kanal, en av verdens mest fascinerende vannveier. En båttur der nytelse, opplevelser, avslapning og sosial omgang plasseres i høysetet. I løpet av cruiset seiler du på én elv, tre kanaler, åtte innsjøer og gjennom hele 66 sluser, som til sammen løfter skipet 91 meter over havet og tilbake ned igjen.
Elvecruiset på Gøta Kanal 6. - 10. juli, pris 10 280,-

Elvecruise i Russland på tsarens vannveier
Peter den store drømte allerede på 1700-tallet at det en dag skulle være mulig å seile mellom St. Petersburg og Moskva, men drømmen ble først virkelighet etter hans død. I dag seiler vi mellom de to metropolene, gjennom Russlands hjerte, takket være en omfattende bygging av kanaler og sluser. Opplev Europas to største innsjøer, Ladoga og Onega og de mektige elvene Neva, Svir og Volga.
Elvecruiset i Russland 6. og 13. august, pris fra 13 980,-

Douro og Nord-Spania med Infante Henrique
Douro renner gjennom Portugals vakreste vinlandskap, som står på UNESCOs verdensarvliste, med bratte fjellsider, frodige vinmarker og tradisjonsrike vinlandsbyer, før den når havet ved Porto.  Vi besøker også middelalderbyen Salamanca i Nord-Spania.
Elvecruiset på Douro 8. - 15. august, pris 14 460,-
Elvecruise med Vi over 60 22.-29. august, pris 15 690,-

Portugal og Nord-Spania med lekre Douro Cruiser
I Dourodalen, som står på UNESCOs liste, ligger Portugals beste vinprodusenter. Dalen er regnet som et av verdens flotteste vinområder, med et landskap som består av høye fjell og kilometervis av terrasserte vinmarker. Havnebyen Porto har i århundrer vært synonymt med portvin og på sørsiden av elven, i bydelen Vila Nova de Gaia, ligger de kjente portvinshusene fra 1700-tallet på rekke og rad.
Elvecruise med Douro Azul 20. august, pris 14 810,-

Se flotte bilder, nyheter, konkurranser og tilbud på Facebook

• donau
  • europa