Nordmenn verdsetter personlig service, oppfølging og skreddersydde reiser

Personlig service, oppfølging og skreddersydde reiser er noe nordmenn setter pris på i følge en kundeundersøkelse Escape Travel har gjort.

Nordmenn er et reiselystent folk. Svak krone og mer usikre tider til tross, trenden viser at vi reiser som aldri før. At mange bestiller og organiserer egne reiser på nett har vært et faktum lenge. Mange overlater også sine viktigste dager til reisearrangører med detaljkunnskap og personlig service. Når ferieminner skal skapes, er det viktig å velge rett. I Escape vektlegges kunnskap, personlig service samt et variert utvalg av ulike reisetyper. Det setter folk stor pris på, noe som vises i en kundeundersøkelse Escape Travel har gjort.

Om det er elvecruise på verdens vannveier eller cruise på verdenshavene, kulturreiser i Europa eller safari i Afrika - vi ønsker å sitte igjen med mest mulig opplevelser og mest mulig for pengene.

Kort sammendrag av undersøkelsen:

• Nær samtlige(92 %) som har besvart har reist med Escape Travel før, 12 % har reist 5 eller flere ganger
  • De fleste kundene har reist på elvecruise, men undersøkelsen viser også en stor interesse for storby og kulturreise i Europa, samt rundreise i verden for øvrig. Mange kunne også tenke seg en skreddersydd, individuell reise med familie og eller venner

Dette verdsetter de reisende meget høyt i følge kundeundersøkelsen:

• Vidt spekter av produkter å velge mellom
  • Trygge og kunnskapsrike reiseledere
  • Personlig service og oppfølging
  • «Value for money». En rundreise, cruise, elvecruise eller kulturreise gir mye for pengene. Måltider, transport, utflukter og opplevelser er som oftest inkludert

Escapes mål er å være best, men ikke nødvendigvis størst. Spesielt fornøyde er vi med at de eminente, kunnskapsrike og omsorgsfulle reiseledere settes så stor pris på. De er de fremste ambassadører på reisen og gjør en fin tur til en fantastisk tur. Les mer om Escapes reiser: http://escape.no/reiser/

• Turisme

• afrika
  • safari
  • rundreiser
  • trond olav paulsrud

Escapes turer utvikles av turskreddere med unik spesialistkompetanse og lang erfaring. Verden er stadig vekk stor nok – og mange av våre turer går til land og steder som ikke så mange andre tilbyr, ofte til steder utenfor masseturismens oppgåtte stier.Derfor lyder vårt motto «mer av verden».