ESSVE innleder digital offensiv!

ESSVE tar nå for alvor steget ut i den digitale verdenen. Startskuddet, som er mobiltilpassede instruksjonsfilmer, utgjør det første steget mot et bredere mediespekter og en ledende rolle innen digital informasjon.

De korte monteringsfilmene skal redusere risikoen for feilmontering, og viser på en enkel måte hvordan man gjør en korrekt, sikker og holdbar montering. Det fine er at brukeren har lett tilgang til dem rett på mobilen og nettbrettet.

Filmene er tilgjengelige på produktforpakningen og i produktkatalogen ved hjelp av en QR-kode. Det er bare å skanne den med mobiltelefonen eller nettbrettet. I tillegg til instruksjonsfilm har man også tilgang til teknisk informasjon, sikkerhetsdatablad og øvrig dokumentasjon som finnes på produktet.

– Vi ser en stor nytte av å benytte QR-koder, spesielt ved produkter som krever mer inngående veiledning eller dokumentsjon. Vi er overbevist om at markedet har et ønske om å ha all informasjon om våre produkter tilgjengelig på mobiltelefoner og nettbrett, sier Silje Netskar, markedsansvarlig i ESSVE.

Filmene finnes i dag på svensk, norsk og engelsk. Siden det er et økende behov for øvrige språk blant utenlandske håndverkere i Norge, lanseres de også snart på polsk, estisk, latvisk og litauisk. – Språkforvirring er en vanlig årsak til feilmontering. Filmene våre reduserer den risikoen, sier Silje Netskar.
Neste steg blir å lansere en ny hjemmeside og en app i løpet av dette året.

For mer informasjon, gå inn på www.essve.no eller scann QR-koden for å komme direkte til våre monteringsfilmer.

• Bygg, eiendom

• www.essbox.no
  • spiker og muttere
  • revolusjonerende forpakninger
  • forpakninger :
  • essbox system
  • essbox forpakninger
  • essbox forpakningene
  • ESSBOX systemet

”Det er trygt, sikkert og enkelt å velge ESSVE som sin leverandør av innfestningsløsninger”

ESSVE er markedsledende i Norden til bygg- og verkstedsindustrien. Vi har vært på markedet siden 1970. Med vår bransjeerfaring kan vi tilby våre kunder trygge og sikre løsninger på en smart og enkel måte.
Vi er 225 ansatte i ESSVE og har kontorer i ni land. Hovedkontoret ligger i Sollentuna utenfor Stockholm, mens hovedlageret ligger i Ulricehamn. Vi har ingen egne utsalgssteder, men benytter oss av vårt forhandlernettverk. Fra sentrallageret leverer vi produkter til samtlige eksportmarkeder. ESSVE Norge har 20 ansatte og har en omsetning på ca 190 millioner.