Evidensia åpner dyresykehus i Trondheim

Evidensia Trondheim Dyresykehus åpner i januar, og vi blir Trondheims første klinikk med egen CT-maskin. Vi øker bemanningen og utvider åpningstiden, og får Trøndelags beste tilgjengelighet!

Offisiell åpningsseremoni er lørdag 2. februar, men vi tar imot pasienter i våre nye lokaler allerede fra 21. januar. Adressen er Østre Rosten 78B.

«Dyresykehuset får butikk, poliklinikk med separat katteavdeling, stort og velutstyrt laboratorium, egen kirurgi- og intensivavdeling, samt egne rom for rehabilitering, tannbehandling, CT-, røntgen- og ultralydundersøkelser. Med større lokaler, nytt utstyr og svært god tilgjengelighet kan vi gi et enda bedre tilbud til pasientene våre.» forteller Vivian H. Westby, fagansvarlig veterinær på klinikken.

Vår visjon er: «Vi vil se flere friske og lykkelige dyr», og dette er grunnlaget for denne storsatsingen.

• Helseorganisasjoner

• veterinær
  • dyrehelse
  • dyrlege
  • veterinærkjede
  • hund
  • katt
  • veterinærmedisin
  • dyresykehus
  • trondheim

• Sør-Trøndelag

Om Evidensia: Evidensia er en del av IVC, som totalt består av over 1000 dyresykehus og klinikker i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Tyskland, Sveits, Nederland og UK. IVC/Evidensias hovedkvarter er stasjonert i Bath, UK. Totalt har kjeden nesten 12 000 ansatte og mer enn 3 000 000 besøkende årlig.

Vi vil se flere friske og lykkelige dyr.

Cecilie Ryan Yttreeide

Pressekontakt Country Manager Evidensia Dyrehelse AS +47 48128018