Vi inviterer til frokostmøte for å diskutere teknologiske endringer i rekrutteringsfaget

Rekrutteringsfaget er i en rivende utvikling. Ny teknologi og nye metoder gir muligheter for å designe rekrutteringsprosesser som er både mer effektive og mer treffsikre enn vi tradisjonelt har vært vant til.

Verktøy som videointervju og bruk av kunstig intelligens gir også noen utfordringer, både med tanke på praktisk gjennomføring og etiske problemstillinger om hvordan data som finnes kan benyttes til rekruttering.

På vårt frokostmøte i Oslo den 28. august har vi invitert leder for cut-e, Espen Skorstad for å snakke om muligheter og utfordringer denne nye teknologien gir oss som rekrutterer. Espen er spesialist innen arbeids- og organisasjonspsykologi med et sterkt fokus på innovative web-baserte måleinstrumenter. Hans ekspertområder omfatter «Talent management», som inkluderer individuelle vurderinger, jobb-analyser, assessment centre, psykologiske tester, intervjuteknikk og e-HR (inkludert nettbaserte løsninger innen rekruttering og vurderinger).

Espen er co-founder av cut-e og jobber i dag som Chief Commercial Officer Europe i cut-e Group (an Aon company).

For mer informasjon og påmelding, klikk her og så ses vi tirsdag 28. august til frokostmøte!