FACOM utvider og forbedrer sortimentet av multigreps tenger i 170A serien

Tengene er designet og produsert i Laissey, Frankrike, samt i henhold til FACOMs høyeste kvalitetsstandarder. Multigrepstengene leveres i 180mm (170A.18), 250mm (170A.25) og 300mm (170A.35) lengde, og har en innovativ og patentert leddmekanisme. Leddmekanismen er designet for å gi en bedre bevegelse, og styrken er også markant forbedret med opp til 50%. Det betyder færre blokader og sikrere låsning av leddet når brukeren ønsker det.

Med opptil åtte forskjellige leddposisjoner gir den brukeren et sikkert og kraftfullt grep selv på store gjenstander. Videre reduserer de selvgripende tennene i den slitasjebestandige, herdete kjeften risikoen for at taket glipper og forårsaker skader, spesielt på avrundede flater.

Den ergonomiske overflaten på 170A serien er belagt med et kjemisk motstandsdyktig PVC-belegg. Tengene er smidd for å gi bedre komfort og sikrere grep slik at de er behagelige å bruke selv over lange perioder, og med mulighet for å tilføre mer kraft når de strammes eller løsnes. Innsiden av håndtaket er smidd slik at muligheten for å klemme fingrene når kjeften er lukket er betydelig redusert.

Egenskaper:

• Tre størrelser egnet for små til store oppgaver (180mm, 250mm and 300mm)
  • Forbedret 250mm versjon (170A.25) vs. den utgående modell (170A)
  • Patentert leddmekanisme for bedre låsning av leddet og færre blokader
  • Ledd med flere innstillingsposisjoner*
  • Smidd ledd minimerer slitasje, slark og vibrasjon
  • Herdet kjeft med spesielle vinklede tenner reduserer risikoen for at tangen slipper emnet
  • Ergonomisk PVC belagt håndtak med innvendig profil som reduserer muligheten for å klemme fingrene når kjeften er lukket
  • Designet og produsert i FACOMs egne produksjonsanlegg i Laissey, Frankrike

Multigrepstenger serie 170A – oversikt:

VarenummerSpecifikasjonEnhedDetaljer
170A.18Lengde[mm]180
 Kapasitet[mm]30
 Ledd posisjoner[Antall]6
 Vægt[g]220
170A.25Lengde[mm]250
 Kapasitet[mm]40
 Ledd posisjoner
[Antall]8
 Vægt[g]330
170A.30Lengde[mm]300
 Kapasitet[mm]55
 Ledd posisjoner
[Antall]8
 Vægt[g]650

*Gjelder kun 170A.25 og 170A.30.

For ytterligere informasjon vedr. FACOM, eller henvisning til nærmeste FACOM forhandler besøk www.FACOM.com

Presse kontakt: Michael Demant - +45 30 55 48 06 – michael.demant@sbdinc.com

• tang
  • polygrip
  • patentert
  • 170a
  • styrke
  • kraft
  • multigrebstang

Grunnlagt i 1918, er FACOM en ledende produsent av håndverktøy, tilbehør, oppbevaringsløsninger og intelligente verktøyløsninger til industrien, luftfarten, bilindustrien, kjernekraft og sikkerhets næringer. FACOM er kjent for sine banebrytende innovasjoner som spenner over nesten et århundre. FACOM har en pasjon for å fremstille komplette løsninger, som overstiger det behov som daglig stilles av fagfolk, av verktøy av høy kvalitet. Utfordre grenser, og alltid levere forbedret ytelse og kvalitet. Fremstillet ved hjelp av de mest avanserte prosesser, er FACOMs omfattende sortiment av intelligente, effektive og ergonomiske produkter, blitt designet for å oppfylle de mest krevende krav for å forenkle daglige oppgaver, øke arbeidsgleden og sikre total sikkerhet for brukeren. FACOMs høye standard av kvalitet understrekes av FACOM garantien - full tilfredsstillelse.

Verdens #1 selskap i segmentet for håndverktøy og oppbevaring
(Facom, Mac Verktøy, Porter Cable, DEWALT, Stanley, Black & Decker, Lista, AeroScout, USAG, Sidchrome, Expert, Proto, etc.)
Verdens #2 selskap i segmentet av kommersielle elektroniske sikkerhets- og adgangskontrollsystemer
(Stanley Security etc.)
Verdens #2 selskap i segmentet som innfestnings produkter
(Stanley Engineered Feste, POP Avdel, Masterfix, Heli-Coil, Tucker, etc.)

Pressekontakt Nordic Trade Marketing Manager Industrial Hand tools - Facom & Expert +4530554806