Gult er Kult!

Pressemelding   •   mar 29, 2012 14:44 CEST

Gule klokker til påske!

Hva med en lekker gul klokke i den friske fargen GULT nå som vi nærmer oss påsketider! Vi har stilige klokker til både han og henne i knall gult eller med gule detaljer!

La deg inspirere av vårt gule utvalg.

Finnes hos din nærmeste Mango Frutti, Police eller KAOZ forhandler.

Finn din nærmeste forhandler på www.feras.no

Frithjof E. Rasmussen AS er i dag en av landets ledende leverandører av klokker. Med 65 års erfaring kan vi tilby et bredt spekter av spennende merker og produkter, både for ham og henne.

Blant våre merker kan vi nevne Italienske Police med sin moderne og tøffe stil, Citizen med sine tekniske finesser og dykkeregenskaper, ekstreme sportklokker fra Sector, klassisk eleganse fra tidløse Gant, prisgunstige og kvalitetsklokker fra Inex, lekre og feminine klokker fra Mango Time og ikke minst lekne og spreke fristelser fra Mango Frutti. Vi fører også Club og Gul for de minste, samt gaveartikler og andre klokkerelaterte produkter.

Vi leverer produkter til de fleste urmakere og klokkeforhandlere over hele landet, samt en del gullsmeder og andre som selger klokker og smykker.

Sjekk ut vår nettside www.feras.no for en fullstendig oversikt over våre klokker og merker. Her finner du også en oversikt over våre klokkeforhandlere.

Kommentarer (0)

Kommentar