Interwell åpner ny filial i Houston, Texas i løpet av 1Q-2012

Det nye kontoret vil tillate Interwell bedre å kunne betjene et bredere geografisk område innenfor Nord-Amerika, inkludert internasjonale steder administrert og støttet fra USA.

Interwell USA vil bli ledet av Mr. Paul W. Yerby, president av USAs operasjoner, og rapportere til Eirik Bergsvik, administrerende direktør i Interwell Group. Paul bringer omfattende erfaring gjennom 35 år i oljeindustrien og har jobbet over hele verden med NOC og IOCs. Hans unike kompetanse på ferdigstillelse av virksomheter og kunnskap om markedet tilfører selskapet en stor fremtidig verdi.

For mer informasjon om Interwell, se selskapets hjemmeside.

• ferd capital
  • interwell