Fiskepinner med 100% filet fra Findus

Fiskepinner med 100% filet fra Findus

Når høsten setter inn, ønsker mange å komme tilbake til de gode vanene, og spise sunt. Dessverre spiser vi for lite fisk i Norge, og det er ikke alltid like lett å få i barna nok fisk. Med sterk interesse for å bidra til å øke fiskekonsumet i Norge, tar Findus barnefamiliene på alvor, og tar de kjente fiskepinnene til nye høyder ved å introdusere flere varianter laget med 100% filet.

Våre Beste Fiskepinner 15pk

Barn liker faktisk fisk, og noe av det de liker aller best er fiskepinner. Findus lanserer nå Våre Beste Fiskepinner, som er for de ekstra bevisste foreldrene. De nye fiskepinnene er laget med 100% fiskefilet, og er nøkkelhullmerket. Fiskepinnene inneholder mye fisk og lite salt, og er en viktig kilde til protein, omega-3 og jod. Våre Beste Fiskepinner er ekstra store og saftige, og er dekket med en unik og ekstra sprø kavring.

Vekt 450g. Veiledende pris: 39,-

Glutenfri Fiskepinner

Glutenfri fiskepinner er etterspurt, og nå kommer også Findus glutenfri fiskepinner med 100% fiskefilet. Fiskepinnene er blitt større, og er dekket med en unik og ekstra sprø kavring. De glutenfri fiskepinnene har et høyt fiskeinnhold, og er nøkkelhullmerket.

Vekt 360g. Veiledende pris: 39,-

Originalen Torskepinner 10pk

Mange foretrekker torsk når de skal spise hvit fisk. Findus Torskepinner har lang historie, og nå har Findus gitt originalen et skikkelig løft. De nye torskepinnene er laget med 100% torskefilet, er dekket med en unik og ekstra sprø kavring. Torskepinnene, som også er blitt større, inneholder lite salt, er rike på proteiner og en god kilde til viktige næringsstoffer som jod, selen og vitamin B12. Produktet er nøkkelhullmerket.

Vekt 280g. Veiledende pris: 42,-

Ferskdampet Blomkål fra Findus

Blomkål er en av familiefavorittene, og er en svært anvendelig grønnsak. Den er rik på kostfiber, og en god kilde til vitamin C, i tillegg til at den er kalorifattig og metter godt.

Nå lanserer Findus Ferskdampet Blomkål som er høstet, dampet og fryst ned på sitt beste. Ferskdamping bevarer smak, konsistens og næringsinnhold på en helt naturlig måte. Blomkålen bærer Nyt Norge merket, som gjør at du kan spise norsk blomkål hele året.

Vekt 450g. Veiledende pris: 32,90

For produktprøver, vennligst kontakt: mona.wike@no.findus.com