Ny potetserie: Findus Farm

Ny potetserie: Findus Farm

Norge er et potetland, men mange nordmenn savner variasjon i potethverdagen. Derfor introduserer Findus nå en helt ny serie med potetprodukter som gjør at nordmenn raskt og enkelt kan spise norske poteter med flere spennende smaker og i nye fasonger. «Findus Farm Ovnspoteter», kuttet som små halve poteter, kommer i to smakfulle varianter: en med rød chili, paprika og koriander og en med grillkrydder. Potetene, som er dyrket på utvalgte norske gårder, tilberedes på 15-17 minutter i ovnen på 225 ºC. En pakke med 520 gram smakfulle poteter koster fra kr 27,90. I tillegg kommer Findus Farm med en 450 grams pose med rifla potetskiver, som tilberedes på 7 minutter i ovnen.