Vi lanserer produktvelger og mengdeberegner for gulv

Vi lanserer produktvelger og mengdeberegner for gulv

Finjas produktvelger hjelper deg raskt og enkelt med å finne riktig gulvavretting til ditt prosjekt. I det nye, digitale verktøyet angir du valgene som er aktuelle for ditt prosjekt, og våre anbefalte golvprodukter presenteres. På denne måten får du raskt den eksperthjelpen du trenger. Hvis du også fyller ut antall kvadratmeter og skikttykkelse i mengdeberegneren, får du vite hvor mange sekker du behøver. Legg deretter produktene i handlelisten, og besøk nærmeste forhandler.

Produktvelgeren og mengdeberegneren er siste tilskudd til våre digitale verktøy. Vi arbeider kontinuerlig med å utvikle nettstedet og funksjonene for å gjøre det enkelt for våre brukere å finne riktig produkt, informasjon og inspirasjon.

Pressekontakt +46 (0)708-86 60 11

Utvikler, produserer og leverer betong i dens mest foredlede form

Finja AS er en del av Finja og fokuserer på murkonstruksjoner og bygninger i murverk. På finja.no, vår e-handel, kan du kjøpe Finjas produkter med ett klikk og betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Finja er et familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag en av Skandinavias ledende innen betongbransjen.

Finja AS
2301 Hamar