Finja investerer i nytt lager

Finja investerer i nytt lager

Det svenske familiefirmaet Finja, utvider og investerer for å øke servicenivået og for å forenkle hverdagen for sine kunder ved å tilby mer effektive logistikkløsninger. Snart flytter virksomheten sitt lager til ett nybygd lokale i Osloveien 708 i Enebakk. Lokasjonen til det nye lageret vil medføre at det blir lettere å transportere varer inn og ut, samt at det blir lettere for kunder å komme til og fra lageret.

Det nye moderne lageret er dobbelt så stort og vil erstatte Finjas nåværende lager. Fra midten av oktober vil all lossing finne sted i fra det nye lageret og åpningstiden vil være mandag til fredag fra 07.00 til 16.00.

– Vi fortsetter å investere i Norge og denne gangen i ett nytt og bedre funksjonelt lager. Det nye lageret er bedre plassert og passer godt til de behovene vi har sett hos våre kunder, sier Patricio Villarroel, adm. Dir. Finja Betong.

Regions

Finja er et svensk familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag et av landets ledende innen betongbransjen. Virksomheten omfatter alt fra konstruksjonsløsninger for murt og pusset bygging til sand, spesialmørtel og prefabrikerte totalløsninger for boliger, kontorer, industri og landbruk. I dag sysselsetter Finja nærmere 800 personer og har et omsetningsmål på to milliarder kroner.

Pressekontakt +46 (0)708-86 60 11

Utvikler, produserer og leverer betong i dens mest foredlede form

Finja AS er en del av Finja og fokuserer på murkonstruksjoner og bygninger i murverk. På finja.no, vår e-handel, kan du kjøpe Finjas produkter med ett klikk og betalingen skjer enkel med Klarna Checkout. Finja er et familieselskap som ble grunnlagt i 1957, og er i dag en av Skandinavias ledende innen betongbransjen.

Finja AS
2301 Hamar