Aktuelle husmodeller 2016

Å bygge hus innebærer å ta mange valg, og for å nå målet kreves kunnskap, tid og tålmodighet. Fiskarhedenvillan kan tilby deg hjelp på veien. Start med en av Fiskarhedenvillans mange husmodeller som utgangspunkt, eller tegn ditt eget. Du kan ta hundrevis av valg, eller bare noen få – det er helt opp til deg og dine husdrømmer. La deg inspirere av syv høyaktuelle husmodeller.

Et klassisk hus i moderne utgave

I det klassiske huset Spoven er 210 kvadratmeter fordelt på 1 3⁄4 plan. Huset har store rom med takhøyde på hele 2,6 meter. Den symmetriske fasaden og de sprossede vinduene minner om forrige århundre. Antall rom: 6, hvorav 4 soverom. Fra kr 1 487 000*.

Gavlveggsfasade og høyt lysinnslipp
Månstenen er et hus på 1 1⁄2 plan med fasade på gavlveggen. Dette huset egner seg derfor godt på smale og lange tomter. Fra entreen har man et fantastisk gjennomsyn til de store vindus- partiene på den motsatte gavlveggen. Både hovedinngangen og grovinngangen har god plass. Opprinnelig størrelse: 171 kvm. Antall rom: 6, hvorav 4 soverom. Fra kr 1 149 000*.

Reelle lysinnslipp og usjenert uteplass
Måsen er et klassisk hus med liggende trepanel. Husets 172 kvadrameter er fordelt på 1 1⁄2 plan. De store glasspartiene gir rikelig med lys innendørs og vinkelformasjonen gir gode muligheter for å bygge en uteplass med lite innsyn. Antall rom: 7, hvorav 4 soverom. Fra kr 1 263 000*.

Klassisk hus med moderne planløsning
Morkullan er et klassisk hus i tradisjonell stil, men med en moderne og oppdatert planløsning. Huset fordeles på 1 3⁄4 plan og har en panelkledd fasade, vinduer med sprosser og en vakker entre med tak over. Antall rom: 6, hvorav 4 soverom. Fra kr 1 160 000*.

Ekstra takhøyde og store vinduer
Rödhaken er et symmetrisk hus på to plan. Ekstra takhøyde på 2,6 meter og store vinduer i førsteetasje gir det generøse kjøkkenet og stuen mye lys. Opprinnelig størrelse: 183 kvm. Antall rom: 6, hvorav 3 soverom.
Fra kr 1 282 000*.

Vakker balkong med tak
Et funksjonelt hus godt egnet for skrå tomter. Stor entre og god arealutnyttelse. Legg merke til Berguvens vakre balkong ogfine takkonstruksjon. Opprinnelig størrelse: 245 kvm. Antall rom: 8 hvorav 4 er soverom.
Fra kr 1 622 000*.

Sjarmerende kjøkken og stor stue
Husmodellen Entitan er et idyllisk hus med et sjarmerende og stort kjøkken i landlig stil. Stuen er hjertet i huset
og et stort samlepunkt. Opprinnelig størrelse: 135 kvm. Antall soverom: 5 hvorav 3 er soverom. Fra kr 936 000*.

• fiskarhedenvillan

Svenske Fiskarhedenvillan, med hovedkontor i Borlänge, leverer hvert år cirka 400 hus til privatpersoner. Fiskarhedenvillan står for kvalitet og fleksibilitet, og tilbyr solide bygde hus og unike løsninger til svært konkurransedyktige priser. Bedriften ble grunnlagt i 1993 og eies av investeringsfondet Litorina.

Celina Arntzen Iversen

Pressekontakt Pressekontakt 90699733