En av Fjøssystemers servicemenn i aksjon

Fjøssystemer forenkler tilgjengeligheten på service

I snart 40 år har Fjøssystemer brukt store ressurser på å bygge opp et komplett serviceapparat. For å optimalisere tilgjengeligheten, lanserer de nå ett telefonnummer for hele landet. Det nye 5-sifra nummeret  er 02634.

Hver eneste dag hele året gjør over 80 servicefolk fra Fjøssystemer alt de kan for at kundene skal være sikre på å få hjelp når de trenger det. Derfor optimaliserer vi nå tilgjengeligheten med ett felles telefonnummer for hele landet, sier servicesjef Erik Stenumgaard i Fjøssystemer. Det er flere grunner til at vi gjør dette, sier Stenumgaard.    Systemet er bygd opp etter samme prinsipp som Politiets 02800. Det vil si at basestasjoner fanger opp hvor oppringingen kommer fra, og sender samtalen videre til serviceleder i nærmeste Fjøssystemer-avdeling. Slik blir veien til hjelp både raskere og kortere. I tillegg får våre servicefolk en enda bedre mulighet til å utnytte og dele kompetanse. Det nye nummeret gjelder kun for service på alle produkter unntatt Lely. Vi kommer til å jobbe med tilsvarende løsning for våre Lely-kunder, sier Stenumgaard.

Bonden og dyrenes førstevalg

Landsdekkende leverandør av bygg og innendørmekanisering til landbruket

Fjøssystemer
Losnabakkan 50