Focus Nordic holder pressetreff på Photokina

Den 16. – 21. september pågår årets store event i fotoverden, Photokina i Köln. Som vanlig vil det være mye personale fra Focus Nordic på plass for å ta hånd om Nordiske kunder og journalister.

Onsdag den 17. kl. 16.00 – 17.00 holder vi et pressemøte i Tamrons stand (Hall 4.2 Stand: D10/E19) hvor vi informerer om de heteste nyhetene fra våre leverandører. Velkommen!

NB!
For å kunne ta imot dere på best mulig måte vil vi at dere svarer uansett om dere har mulighet til å komme på dette treffet eller om dere ønsker å booke et møte på en annen tid. Antall plasser/tider er begrenset, så førstemann til mølla gjelder.

Svar til: per.skog@focusnordic.se

• Kino, film, foto

• fotografering
  • photokina