Skreddersydd bildeoverføringsprogram for Pentax 645D

Pentax lanserer Image Transmitter, en programvare for overføring og lagring av bilder, eksklusivt utviklet for det digitale mellomformatkameraet Pentax 645D.

"En etterlengtet funksjon er at kameraet kan fotografere selv under pågående overføring. Dessuten kan kameraets lukker fjernstyres via datamaskinen", sier Magnus Hagert hos Focus Nordic, Pentax nordiske importør.

Overføring skjer via USB 2.0 til valgfri mappe på den tilkoblede datamaskinen.

Pris og leveringstid
Pentax Image Transmitter leveres på CD-ROM og vil koste ca. kr 2800,- inklusive mva når den blir tilgjengelig i løpet av april.

Systemkrav
Microsoft Windows 7 eller Mac OS X 10.6 / 10,7. I begge tilfellene kreves minst 2 GB internminne og mer enn 1 GB ledig harddiskplass.

For ytterligere informasjon: Helge Rose, e-post helge.rose@focusnordic.no

• Kino, film, foto

• pentax image transmitter
  • bildeoverføring