Pressemelding -

Zhiyun CRANE M2 ny alt-i-ett gimbal med ubegrensede muligheter og kompakt design

Zhiyuns nye alt-i-ett gimbal CRANE M2 gir deg full kontroll, samtidig som den gir din kreativitet ubegrensede muligheter takket være stort bruksområde, kompakt design og nye funksjoner.

Med sin innovative design og funksjoner er Zhiyun Crane M2 kompatibel med et utvalg av andre enheter, som kompakte digitalkameraer, mindre speilløse kameraer, mobiltelefoner og actionkameraer. Forbedret kontroll via WiFi og Bluetooth, flere nye videoinnstillinger, 8 timers batteritid, touch-kontroll og et intuitivt OLED-display er bare noen av de funksjonene som gjør Zhiyun Crane M2 til en banebrytende nyhet innen gimbal-kategorien.

En gimbal for alt

Mange filmskapere bruker ulike gimbaler og stabilisatorer for ulike typer av utstyr og situasjoner, som øker både kostnader, vekt og kompleksitet. Zhiyun Crane M2 er en gimbal som er kompatibel med et flertall av andre enheter.

OBS: Dedikert tilbehør kreves for å montere mobiltelefoner og actionkameraer.

Kompakt, lett å bære, enkel å bruke

Filmproduksjon krever raske skift av posisjon og utstyr. Det innovative balansesystemet i Zhiyun Crane M2 har blitt utviklet for å møte disse behovene. Quick release-platen gjør det enkelt og raskt å endre, flytte og sette tilbake kameraet. Takket være den tydelige markeringsskalaen tar det bare noen få sekunder å balansere og sette opp kameraet. Med en unik sperre som hindrer akslingene å flytte seg under transport, går det meget raskt å flytte, legge sammen og pakke ned Crane M2 i ryggsekken eller i en lomme.

Zhiyun Crane M2 er liten og kompakt, samtidig som den har kraftige motorer som klarer å håndtere flere enheter eller scenarier. Håndtaket har et komfortabelt grep, og gjør det enkelt å kontrollere med fingertuppene. Med et enkelt trykk på knappen på håndtaket kan du zoome inn for å fange et øyeblikk på lang avstand. Det lyssterke, intuitive OLED-displayet gir deg perfekt overblikk over gimbalens modus, WiFi- og Bluetooth-status, batterinivå og andre viktige parametre.

Full kontroll og ubegrensede muligheter

Foruten de tre grunnleggende innstillingene Pan Follow (PF), Follow (F) og Lock (L), har Zhiyun Crane M2 ytterligere fire modusinnstillinger som gir deg ubegrensede kreative muligheter:

- Full-Range POV Modus gir deg 360° synkronisert bevegelse på alle tre akser.

- Vortex Modus gir deg mulighet for å skape 360° barrel shots i alle retninger.

- Go Modus er perfekt for sport og action, når du fanger raske objekter, slik som en fotballspiller eller en fugl i flukt, uten å gå glipp av noe.

- Selfie Modus lar deg raskt snu kameraet 180° mot deg selv, perfekt for influencere og vloggere.

Trådløs kontroll og tilgang til avanserte funksjoner

Med WiFi og Bluetooth får du full trådløs kontroll over kameraet ditt via Zhiyun Crane M2 og Zhiyuns app ZY Play (tilgjengelig for iPhone og Android) og tilgang til enda flere avanserte funksjoner, blant annet panorama, timelapse og Vertigo shot.

Med Zhiyun Crane M2 skaper du raskt og enkelt et komplett mobilt studio med lyd, lys og monitorutstyr. Med en batteritid på 8 timer kan du filme non-stop. Crane M2 kan dessuten også lade kameraer, mobiltelefoner og andre enheter, og du kan også lade gimbalen via en powerbank.

Pris og levering

Zhiyun CRANE M2 kommer på markedet i august 2019. Cirkapris inklusive mva: kr 2.999,-

For ytterligere informasjon, kontakt: henrik.wernbo@focusnordic.se

• Kino, film, foto

• stabilisator
  • zhiyun
  • crane m2
  • gimbal

Focus Nordic er den største distributøren av fotografiske produkter i Europa. I sortimentet finnes mange av de sterkeste varemerkene representert, både når det gjelder kameraer, optikk, kikkerter og tilbehør. Dessuten finnes mange produkter under vårt eget varemerke Focus.
Focus Nordic er medlem i BSCI som jobber for rettferdige vilkår. Les mer på www.focusnordic.no

Veronica Sand

Pressekontakt +47 67173700