Garmin GPSMAP 64 – Robust håndholdt GPS med avanserte sensorer og trådløse tilkoblingsmuligheter

Garmin presenterer GPSMAP® 64s - navigatoren med en 2,6 tommers fargeskjerm som kan leses av i solskinn, og en høysensitiv GPS- og GLONASS-mottaker med quad helix-antenne som sikrer overlegen signalstyrke. Den robuste og vanntette GPSMAP 64s leveres med barometrisk høydemåler og elektronisk kompass med tre akser. Kobles trådløst til smarttelefon, og få sporing i sanntid og smart varsling.

Robust håndholdt GPS med avanserte sensorer og trådløse tilkoblingsmuligheter

• 2,6 tommers fargeskjerm som kan leses av i solskinn
  • Høysensitiv GPS- og GLONASS-mottaker med quad helix-antenne
  • Barometrisk høydemåler og 3-akset kompass
  • Dobbelt batterisystem som er optimalisert for utendørs bruk
  • Trådløse tilkoblingsmuligheter via Bluetooth®-teknologi¹ eller ANT+™

Behold dekningen

Med sin quad helix-antenne og høysensitive GPS- og GLONASS-mottaker finner GPSMAP 64s posisjonen din raskt og presist, og den opprettholder den selv i tett skog og dype daler. Fordelen er åpenbar – uansett om du befinner deg i en dyp skog eller bare nær høye bygninger og trær, kan du stole på at GPSMAP 64s hjelper deg med å finne veien når du trenger det som mest.

Finn retningen

GPSMAP 64s har et innebygd elektronisk kompass med tre akser og vippekompensasjon, slik at den viser riktig retning selv når du står i ro og ikke holder den vannrett. Den barometriske høydemåleren registrerer endringer i lufttrykket for å fastslå nøyaktig høyde over havet, og den kan til og med brukes til å registrere lufttrykk over tid, noe som gjør at du kan forutsi mulige væromslag.

Hold kontakten

Nå kan du dele friluftsopplevelsene dine med familie og venner på direkten – bare koble GPSMAP 64s til smarttelefonen og ta i bruk sporing i sanntid og Garmin Connect. Med smart varsling kan du ta i mot e-post, tekstmeldinger og varsler trådløst fra din kompatible iPhone® 4s eller nyere. Hold kontakten mens din dyrebare iPhone ligger trygt i ryggsekken.

Stol på Garmin

Den håndholdte GPSMAP 64s er en sann utendørsekspert – alle dens funksjoner er laget for å takle de hardeste og mest utfordrende miljøene. For å sikre førsteklasses lesbarhet under alle forhold har GPSMAP 64s en lyssterk 2,6 tommers fargeskjerm som kan leses av i solskinn og er lett å betjene med hansker i alle typer kalde, våte og ujevne omgivelser, takket være det knappebaserte brukergrensesnittet. Og med det doble batterisystemet får du friheten til å velge mellom å bruke en batteripakke som kan lades opp i enheten, eller simpelthen vanlige AA-batterier. Fulladet har GPSMAP 64s en kapasitet på opptil 16 timer, noe som gir deg nok strøm til en hel dag, selv om det skulle dukke opp noe uventet.

Utforsk terrenget

GPSMAP 64s leveres med en rekke navigasjonsfunksjoner. Bruk veipunkter, spor og ruter til trygg navigering utenfor allfarvei, og når du skal hjem igjen, kan du alltid stole på at TracBack viser vei.

Del trådløst

Del veipunkter, spor, ruter og geocacher trådløst med andre brukere som har kompatible enheter. Nå kan du gi vennene dine tilgang til favorittfjellturen eller -cachen din uten at du må bruke datamaskinen. Bare trykk på Send for å overføre informasjonen til en annen trådløs Garmin-enhet.

GPSMAP 64s kan også kobles til kompatible Garmin-enheter, deriblant VIRB™-actionkameraet og ekstra sensorer, slik som temperatursensoren tempe™ og pulsmåler.

Legg til kart

Det er enkelt å legge til flere kart på GPSMAP 64s med vårt store utvalg av detaljerte topografiske kart, maritime kart og veikart. Med 4 GB innebygd minne og et microSD-kortspor kan du enkelt og greit laste ned et av Garmins høykvalitets TOPO-kart og legge ut på stien, koble til forhåndslastedeBlueChart® g2-kort til flotte dager på vannet eller City Navigator NT®-kartdata for å få detaljert ruting for veier (se Kart-kategorien for kompatibilitet). GPSMAP 64s har også støtte for BirdsEye™ Select-kart som gjør det mulig å laste ned høykvalitets rasterkart som du kan integrere med de andre kartene. I tillegg er 64s kompatibel med egendefinerte Garmin-kart, et kartformat som gjør om papirkart og elektroniske kart til nedlastbare kart for enheten, uten ekstra kostnad.

Morsomme funn

GPSMAP 64s støtter papirløs geocaching med 250 000 forhåndslastede cacher med tips og beskrivelser fra Geocaching.com. Uten papir blir du både mer miljøbevisst og mer effektiv. GPSMAP 64s lagrer og viser viktig informasjon, inkludert posisjon, terreng, vanskelighetsgrad, tips og beskrivelser. Det betyr at du ikke lenger må legge inn koordinater manuelt eller ta med utskrifter! 64s er tynn og lett, og den passer perfekt til alle utendørsaktiviteter.

Planlegg den neste turen

Ta kontrollen over ditt neste eventyr med Garmins kostnadsfrie turplanleggingsprogram BaseCamp™ som lar deg vise og organisere kart, veipunkter, ruter og spor. Med BaseCamp kan du til og med fortelle om dine siste friluftsopplevelser på en ny og imponerende måte ved hjelp av Garmin Adventures som du enkelt kan dele med venner, familie eller andre friluftsfolk. BaseCamp viser topografiske kartdata i 2D eller 3D på dataskjermen, deriblant konturlinjer og høydeprofiler.

__________________________________________________________________________________

¹GPSMAP 64s er en Bluetooth® Smart-enhet som kan synkroniseres trådløst med Bluetooth® Smart-kompatible telefoner. Kontakt mobiloperatøren for å bekrefte om telefonen din er kompatibel. Bluetooth®-navnet og -logoene er registrerte varemerker for Bluetooth SIG, Inc.

²Sporing i sanntid via Garmin Connect Mobile-programmet og smart varsling med iPhone® 4s eller nyere

iPhone er et varemerke for Apple Inc., registrert i USA og andre land.