Garmin® Approach® X10

Garmin® Approach® X10

Garmin presenterer Approach X10 - en enkel og intuitiv GPS-klokke for golferen. Approach X10 er preprogrammert med mer enn 41000 internasjonale golfbaner, utviklet for golfere på alle nivåer og viser nøyaktige avstander til green og ulike hindre på banen. Approach X10 leveres med en lesevennlig berøringsskjerm og en komfortabel silikonrem.

– Approach X10 er perfekt for nybegynnere, enkel og brukervennlig. Samtidig er klokken utviklet for erfarne golfere som ønsker en klokke som utelukkende brukes på golfbanen, forteller Dan Bartel hos Garmin.

Den enkle og intuitive Approach X10 GPS-golfklokken er rendyrket for golf. Den viser nøyaktige avstander til greener og hindre på over 41 000 baner over hele verden. Den har en praktisk berøringsskjerm og er så lett og komfortabel at du knapt merker at du har den på. Med greenvisning kan du se greenens utforming, selv om du er bak den. Du kan flytte flagget manuelt på skjermen til dagens plassering for å få nøyaktig valg av slag.

Approach X10 er en av flere golfklokker som er kompatibel med den nye Garmin Golf App’en, hvor golferen blandt annet kan delta i konkurranser. I appen kan man konkurrere med venner på samme bane, se andre spilleres rangering, poeng, handikap med mer. Golfspillere kan også anvende appen for å lage turneringer og invitere venner til å delta. Deltagerne kan enten legge inn egne poeng manuelt, eller laste opp fra Approach X10 via Garmin Express og se poengberegning i Garmin Golf appen.

Approach X10 leveres med en slank og diskret design med en 1-tommers berøringsskjerm. Klokken er vanntett og tåler regnvær eller svette på en varm dag. Det oppladbare batteriet gir strøm i opptil 12 timer i GPS-modus – perfekt for golferen som spiller flere runder.

Approach X10 er tilgjengelig på lager i løpet januar 2018, til en anbefalt veiledende utsalgspris på kr. 2.099.-
Les mer om Approach X10 på nettsiden www.garmin.com/golf