Garmin vívomove HR

Garmin vívomove HR

Schaffhausen, Sveits / 31. August 2017 — Garmin presenterer vívomoveTM HR, en moteriktig og stilig hybridsmartklokke med en diskré berøringsskjerm og presisjonsurvisere. vívomoveTM HR leveres med aktivitetsmåling, Elevate pulsmålingsteknologi på håndleddet, smartvarslingsfunksjoner og en berøringsskjerm. Presisjonsurvisere flytter seg dynamisk for å vise informasjon som meldinger og puls, den smarte skjermen vises bare når du vrir håndleddet raskt for å se på klokken. vívomoveTM HR kombinerer mange av de nye innovative funksjonene fra Garmin i et elegant og klassisk design. vívomoveTM HR presenteres sammen med flere andre nylanseringer på IFA-messen i Berlin, Tyskland, 1-6. September.

«Da vi introduserte første versjon av vívomoveTM var tanken å levere en klassisk klokke med aktivitetsmålerfunksjoner,» forteller Andrew Silver hos Garmin. «Med den nye vívomoveTM HR er vi er de første på markedet til å levere en hybrid smartklokke som både inneholder pulsmåling på håndleddet og en digital berøringsskjerm i ett klassisk, tidløst design.»

Med sitt sofistikerte design passer vívomoveTM HR til alle anledninger. vívomoveTM HR leveres i to ulike versjoner, den slanke vívomoveTM HR Sport og vívomoveTM HR Premium. Med et utvalg av ulike lær- eller silikonremmer, klokke i sort, rose-gull, gull-tone eller rustfritt stål vil vívomoveTM HR passe for de fleste behov. vívomoveTM HR er vanntett for svømming/ dusjing og leveres med batterikapasitet på opptil 5 dager i smartklokkemodus og opp til 2 uker i klokkemodus.

vívomoveTM HR er designet til å se flott ut, men leveres også med kondisjonsovervåkingsverktøy som gir bedre oversikt over kondisjonsnivå. Med pulsmåling på håndleddet kan det beregnes VO2-maks, kondisjonalder og stressmåling. Via Garmin Connect App lastes automatisk data som kan leses, analyseres og deles i Garmin Connect – som videre kan gi grunnlag som motiverer til endring i livsstil. vívomoveTM HR er perfekt for den som liker varierte aktiviteter, og leveres preprogrammert med profiler for gåing, løping eller styrketrening med mer. Med Garmin Move IQTM auto-start-funksjon forstår vívomoveTM HR forskjellen mellom ulike aktiviteter og når man starter/stopper aktivitet. vívomoveTM HR teller også skritt, intensitetsminutter, søvn, etasjer gått med mer og minner forsiktig om bevegelse når det er behov.

vívomoveTM HR er beregnet å være leveringsklar fra lager i løpet Q4.
For mer informasjon, les www.garmin.com/vivo