Topo Norway Experience v4 - detaljert topografisk kart 1:50 000 for kompatible Garmin enheter og PC/Mac

Garmin presenterer Topo Norway Experience v4, et nytt og oppdatert topografisk friluftskart for kompatible Garmin enheter og PC/Mac. Kartet dekker hele Norge (inklusive Svalbard) på en microSD/SD™ brikke og kan kjøpes hos forhandler, eller via Garmin sine nettsider.

Oppdag Norge med nytt oppdatert kart fra Statens Kartverk i 1:50 000 for din Garmin enhet. Finn din neste tur blant 17.000 km av ulike stier og veier. Råd og karttips fra Den Norske Turistforening sørger for å holde deg på riktig kurs!

Topo Norway Experience v4 inkluderer informasjon fra DEM databasen. ActiveRouting og turn-by-turn navigasjon gir automatiske ruteforslag med mer enn 358.000 km som grunnlag for ulike tur- og løypeforslag. Kartet inkluderer visning av høydekonturer i 20 meters intervaller i skygge og 3D. Funksjon for ActiveRouting1 er tilpasset ulike profiler, som gir valg for turgåing, terrengsykling osv. I kartet finnes mer enn 2.1 millioner POI’er (punkter av interesse) som viser informasjon som eksempelvis fiskesteder, ski- og alpint bakker, hoteller, campingplasser med mer.

Topo Norway Experience v4 er tilgjengelig hos forhandler, eller på Garmins nettsider til veil. pris kr. 1.299.- inkl. mva

Nøkkelfunksjoner:
- Detaljert topografisk vektorkart med data fra Statens Kartverk
- Beregner tilpassede aktivitetsruter ved hjelp av ActiveRouting 1, som viser rutbare veier og stier for turgåing og sykkelturer
- Omfatter Trendlinje™ popularitetsruting for sykling og fotturaktiviteter for enheter som støtter denne funksjonen
- Inneholder karttips, veier, stier, høydekurver, hytter og turstier fra Den Norske Turistforening m.m.
- Søkbare navn, tilbyr mer enne 2 millioner ulike valg for reisemål med søkbare attraksjoner/navn
- 3D visning og skyggekart som viser hvor kupert terrenget er

¹Fullstendig kompatibilitet med ActiveRouting bare på utvalgte enheter, avhengig av Garmin GPS-enhet og programvareversjon.

BaseCamp (gratis nedlastbar programvare for PC/Mac)
- Intuitiv programvare som hjelper deg å planlegge og organisere/ se dine ruter, spor og veipunkter.