Varia Vision™ in-sight Display – se sykkelinformasjon uten å ta øynene av veien

Varia Vision™ in-sight Display – se sykkelinformasjon uten å ta øynene av veien

Garmin presenterer Varia Vision in-sight Display som forbedrer oppmerksomheten din på veien ved å gi deg informasjon for syklingen der du vil ha den – i synsfeltet. Den lette skjermen kan festes til begge sidene av brillene dine, og sender informasjon rett fra din kompatible enhet1. Hold fokus mens du prøver å nå målene dine for en treningsøkt. Finn neste sving, eller bli varslet om biler som kommer bakfra.

«Vi er stolte av å vise innovativ utvikling av sykkelprodukter og med å hjelpe syklisten til en tryggere sykkeltur», forteller Dan Bartel hos Garmin.

Varia Vision in-sight Display

• Kompakt enhet som kan festes enkelt til begge sidene av brillene dine slik at du får informasjon i synsfeltet
  • Viser data, anvisninger med mer frakompatible Edge®-sykkelenheter1
  • Kan parkobles med Varia-sykkelradar for å varsle deg om kjøretøy som kommer bakfra
  • Gir vibrasjonsvarsler for meldinger om prestasjon, anvisning, radar, anrop og tekstmeldinger
  • Praktisk berøringspanel forenkler overganger mellom dataskjermer, selv når du har hansker på deg

Se hva som er foran og bak deg
Varia Vision in-sight Display viser opptil 4 viktige datafelter i tillegg til klare, fargekodede grafikkvisninger. Dette gjør at du kan vise informasjon som puls, kraft og tempo, samtidig som du holder et øye med potensielle farer foran deg. Varia Vision in-sight Display kan til og med hjelpe deg med å finne frem ved hjelp av detaljerte navigasjonsmeldinger med gatenavn, retningspiler og avstand til neste sving.

Varia Vision in-sight Display - vibrasjonsvarsler varsler deg når du nærmer deg segmenter, når du har fullført en runde, når du forlater en treningsøktsone, og når du mottar et anrop eller en tekstmelding. Hvis du har parkoblet Varia Vision in-sight Display medVaria-sykkelradar, blir du også varslet når kjøretøy nærmer seg bakfra.

Avansert teknologi i kompakt design
En Varia Vision in-sight Display veier bare 28gram, og er derfor ikke tung å ha på seg. En innebygd sensor for omgivelseslys sikrer at data alltid er enkle å lese, selv i direkte sollys. Et hanskevennlig berøringspanel gjør det enkelt å bytte mellom skjermer. Varia Vision In-sight Display har også en batteritid på 8 timer og enværbestandig design, slik at den tåler selv de lengste og hardeste turene.