Gå videre til innhold
Arne Håkon Burdal har valgt å slutte i selskapet for å starte opp i en ny stilling utenfor selskapet.

Administrerende direktør i Geberit AS, Arne Håkon Burdal slutter i selskapet.

Gjennom de siste tre år har Arne Håkon sammen med det Norske teamet levert en markant innsats i forbindelse med integrasjonen og fusjonen av Geberit, Porsgrund og Ifö.

Selv om Arne Håkon vil fortsette å jobbe som administrerende direktør i de neste to måneder, vil jeg benytte denne anledningen til å takke ham for innsatsen og samarbeidet, sier Lars Risager Managing Director for Nordic and Baltic Countries.

Prosessen med å finne en ny administrerende direktør i Norge er allerede startet, og det vil bli gitt ytterligere informasjon når når den prosessen er klar.

For ytterligere informasjon ta kontakt med.

Arne Håkon Burdal 41668651

Eller

Lars Risager +4529228900

Om Geberit
Den globale Geberit gruppen er ledende i Europa innen sanitærprodukter. Geberit opererer som en integrert gruppe med meget sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, noe som gir en unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter mer enn 30 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med mer enn
12 000 ansatte i over 50 land, genererer Geberit et nettosalg på CHF 2,9 milliarder i 2017. Geberit aksjer er notert på SIX Swiss Exchange, siden 2012 Geberit aksjen har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index).
Administrerende direktør i Norge er Arne Håkon Burdal

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog