Geberit Sigma50 betjeningsplaten har blitt mer elegant

Pressemelding   •   apr 02, 2019 09:40 CEST

Geometriske linjer kombinert med estetiske kurver, videreutviklingen av den populære Geberit Sigma50 betjeningsplaten bringer ny eleganse inn på badet.

Materialer av høy kvalitet passer perfekt i moderne bad. Slanke knapper som buer utover gir Sigma50 et elegant utseende som oser av kvalitet. De to ergonomiske knappene for å aktivere lite eller stort skyll er karakteristiske trekk ved Geberit Sigma50 betjeningsplaten.

Selve betjeningsplaten er uten ramme og tilgjengelig i forskjellige farger og materialer, alt fra glass, plast, metall og til og med skifer.

Du finner mer informasjon og bilder på www.geberit.no/betjeningsplater.

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2018. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Kommentarer (0)