Geberit Acanto serien

Nå lanserer Geberit fem nye baderomsserier i Norge

I flere tiår har Geberit vært kjent for sine enkle og gode installeringsløsninger, kreativ funksjonalitet og bærekraftig kvalitet. For første gang i Norden tilbyr Geberit fem komplette baderomsserier som kombinerer toaletter og servanter med skap, lagringsenheter og hyller med fleksible løsninger.

Vi har sett en etterspørsel fra våre profesjonelle kunder om en totalløsning der både produktene foran, og teknologien bak veggen er fra ett og samme merke, sier Anne Ersnes, produktsjef for synlige produkter i Geberit Norge. Vi er utrolig stolte av at vi fra 1.april kan tilby våre kunder en komplett portefølje av sanitærløsninger.

I likhet med Geberit's velkjente sanitærprodukter, er alle fem seriene utviklet og designet med moderne linjer for enkel integrering i både private hjem og offentlige miljøer. I tillegg er de holdbare, komfortable og enkle å rengjøre samtidig som de oppfyller kundenes krav til innovasjon, funksjonalitet og estetikk.

For mer informasjon, kontakt:

Anne Ersnes, Produktsjef synlige produkter i Geberit Norge
anne.ersnes@geberit.com Tlf: +47 979 50 718

Katharina Sølvberg, Head of Marketing i Geberit Norge
katharina.solvberg@geberit.com Tel: +47 982 68 196

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2019. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog