Gå videre til innhold
Tidløs, minimalistisk stil – Med sin elegante design passer den nye Geberit AquaClean Sela inn i alle baderomsmiljøer.

Optimalisert og enda vakrere

Et elegant dusjtoalett som ser ut som et vanlig toalett - siden lanseringen i 2013 har Geberit AquaClean Sela vært svært populær. Nå erstatter Geberit den forrige AquaClean Sela med en ny modell, som har en ny tidløs, minimalistisk stil og en enda vakrere design. Videre har dusjtoalettet blitt forbedret med nye funksjoner.

Skapt av designer Christoph Behling, er nye Geberit AquaClean Sela nykommeren i Geberit AquaClean produktspekteret. Det er et elegant, stilig dusjtoalett som passer inn i alle baderomsmiljøer. Med nyskapende teknologi tilbyr Geberit AquaClean Sela mild intimrengjøring og en god følelse av personlig velvære. Dens tidløse, minimalistiske design og klare stil gjør at den passer i ethvert baderomsmiljø.

Funksjonene inkluderer den unike WhirlSpray-dusjteknologien, som gir behagelig og grundig intimrengjøring med lavt vannforbruk, den svært stille og optimaliserte TurboFlush-skyllteknologien og et subtilt orienteringslys som viser veien om natten. Kantløs toalettskål gjør rengjøring av toalettet mye enklere.

Takket være den intuitive fjernkontrollen, kan alle innstillinger enkelt gjøres med en hånd. AquaClean Sela-funksjonene kan også styres via smarttelefon med Geberit-appen.

Den nye Geberit AquaClean Sela er tilgjengelig fra 1. april 2019.

Mer informasjon og bilder finnes på www.geberit-aquaclean.no/sela

Om Geberit

Globalt opererende Geberit Group er en europeisk leder innen VVS-produkter. Geberit har en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik verdiskapning når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 29 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 12.000 ansatte i rundt 50 land, ga Geberit et salg på 3,1 milliarder CHF i 2018. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært med i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Administrerende direktør i Norge er Tor Martin Garsjø

Geberit er ledende innen sanitærteknologi og baderomsporselen, både foran og bak veggen i baderommet.

Den globale aktøren Geberit Group er europeisk markedsleder innen sanitærprodukter. Geberit opererer med en sterk lokal tilstedeværelse i de fleste europeiske land, og gir unik merverdi når det gjelder sanitærteknologi og baderomsporselen. Produksjonsnettverket omfatter 26 produksjonsanlegg. Konsernet har hovedkontor i Rapperswil-Jona, Sveits. Med rundt 11 000 ansatte i omtrent 50 land, genererte Geberit salg på 3,1 milliarder CHF i 2023. Geberit-aksjene er notert på SIX Swiss Exchange og har vært inkludert i SMI (Swiss Market Index) siden 2012.

Luhrtoppen 2
1470 Lørenskog