Ny fleksibel og strømlinjeformet LED-armatur

Glamox i60 er en sprutsikker, fleksibel LED-armatur for interiør og industri. Med sin slanke strømlinjeformet design og effektive funksjonalitet, er i60 LED en praktisk løsning for ulike bruksområder.

Våre designere har utviklet en ny, likevel klassisk armatur som vil fungere like godt i et kontormiljø som i tekniske rom, på skoler, eller i industribygg med strenge krav til IP-klasse og høyt lysutbytte. Armaturen er tilgjengelig med en vibrasjonsdempende brakett som gjør Glamox i60 godt egnet for tilfluktsrom eller områder med høy vibrasjon.

Svært fleksibel
Glamox i60 har et design med lav profil som gjør den egnet for lave takhøyder og steder med begrenset plass. Armaturen er tilgjengelig i tre forskjellige lengder og monteres i tak eller på vegg.

Glamox i60 er utstyrt med førsteklasses LED-teknologi og kan leveres med DALI-dimming og ultrasonisk bevegelsessensor. Installasjonsløsninger med sensor og dimming gir et svært gunstig energisparende alternativ, dette øker også levetiden til komponentene. De to lengste versjonene er også tilgjengelig med 1 eller 3 timers nødlys.

i60-flexibility-size795px

Smart løsning for endestykke

En ny smart løsning for endestykkene sikrer armaturen mot å bli åpnet uten bruk verktøy. Den integrerte låseanordningen vil også hindre uautorisert åpning av armaturen.

Gjennom levetiden til en installasjon, krever armaturer jevnlig rengjøring. Overflaten av Glamox i60 er uten utstikkende kanter eller skjøter, hvor den glatte overflaten gjør armaturen lett å rengjøre. Med forseglede endestykker, som hindrer insekter i å komme inn i armaturen, kombinert med lang levetid på LED-moduler blir Glamox i60 så og si vedlikeholdsfri.

Materialer av høy kvalitet
Armaturhuset er produsert i galvanisert lakkert stål med et andre lag av hvit epoxy/polyester-pulverlakk for å oppnå ekstra sterk beskyttelse mot korrosjon. Endestykkene er produsert i sprøytestøpt ASA, og av ekstrudert opal brannklassifisert polykarbonat.

Jevn lysfordeling

Kombinasjonen med førsteklasses LED-moduler og god avdekning, gir Glamox i60 jevn lysfordeling på alle overflater. Endestykkene overlapper avdekningen og hindrer lyslekkasjer.

i60-flexibility-795px

Strømlinjeformet design

Utformingen av Glamox i60 danner rene linjer som følger armaturhuset og omfavner endestykkene til en enhetlig form. Dette gjør armaturdesignet like estetisk i et kontormiljø som i et industribygg.

Designet av Powerdesign/Aleksander Borgenhov.

Følg denne linken for mer informasjon om Glamox i60

• Bygg, eiendom