Sats på detaljer i gult – vårens trendfarge.

Gult vårens aksentfarge

Gult i alle nyanser er et must i vårgarderoben. Kast deg på trenden med riktig tilbehør fra Glitters nye kolleksjon.

Velg blant hårbøyler, hårbånd og scrunchies, eller gå for en miniveske og et elegant skjerf i gult – fargen lyser garantert opp hverdagen din denne våren. Statementsmykker i gull og skilpaddemønster tilfører garantert det lille ekstra. Gå enten all in, eller bruk trendfargen som en detalj til antrekket.

Emner

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 190 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.

Velkommen til Glitter Norge!

Glitter er en butikkjede og nettbutikk som tilbyr bijouteri, ekte sølv og hårtilbehør. Glitter ble grunnlagt i 1992 og eies av familiebedriften Bergendahls. Vi har 165 butikker i Norden.