Hårspennene som gjelder akkurat nå

Pressemelding   •   feb 15, 2019 11:01 CET

Vi kan ikke få nok av hårspennen, jo flere desto bedre.

I vår satser vi litt ekstra på (hår)tilbehør! Hårspennen i ulike former og materialer er hetere enn noen gang.

Gå for perler

Er det ett hårtilbehør du skal satse på denne våren så er det spenner i alle varianter og størrelser, dekorert med perler.

Klikk-klakk, takk

Lyden av klikk-klakk-spennene får tankene til å vandre tilbake til barndommen. Nå er de tilbake i ny drakt med oppdaterte former og materialer.

Style lag-på-lag

Ta looken helt ut, miks og match, jo flere hårspenner i ulike former og materialer desto bedre.

Se høyoppløselige bilder nedenfor, for utlån kontakt Patriksson showroom eller Maria på Glitter. For adlinks samarbeider vi med Apprl og Adviral.

Glitter ble stiftet i 1992 og er i dag en markedsleder i Norden, med 190 motebutikker. Glitter er en del av familiebedriften Bergendahls, som ble startet av den nåværende eieren Elisabeth Bergendahl Mylonopoulos’ farfar, Mikael Bergendahl. Glitter tilbyr kvinner i alle aldre et bredt spekter av stilsikre, rimelige smykker, tilbehør og hårtilbehør kombinert med personlig service.