Blogginnlegg -

BRUN UTEN SOL

Vi hadde den her en liten stund, meeen så tok den veien igjen. Den nydelige vårsolen har blitt byttet ut med regn - til og med SNØ noen steder - og den lille sommergløden vi rakk å få svinner sakte, men sikkert hen... Heldigvis har vi noen hjelpemidler som gjør at vi kan se vårfriske ut tross det grå og kalde været.

SELF-TAN

Løsningen er selvbruning! Vi har flere ulike varianter i vårt sortiment, så her spørs det bare om du foretrekker spray gel eller krem, og om du ønsker umiddelbart eller gradvis reultat. Vi har til og med en "BB cream" til bena som går av i vask.

Name of Image

Selvbruning er en rask og sikker måte å oppnå en solbrun hud på, men det kan være lurt å følge disse stegene for et jevnt og pent resultat:

STEG 1:

Start med å peele ansiktet og/eller kroppen, alt ettersom hvor man ønsker å påføre selvbruning. På denne måten får du bort døde hudceller og etterlater huden jevn og klar til påføring.

Name of Image

STEG 2:

Påfør et tynt lag med fuktighetskrem, særlig hvis du bruker selvbruning i spray form, og vent til den har trukket inn. Dette gjør at fargen blir jevnere og varer lenger. Smør ekstra godt på tørre partier slik at selvbruningen ikke fordeler seg ujevnt her. Dersom du ønsker et lysere resultat kan du blande litt fuktighetskrem med selvbruningskremen.

Name of ImageName of Image

STEG 3:

Spray: Dersom du bruker spray kan det vært lurt å bevege seg inn i dusjsonen før påføring. Hold flasken med litt avstand og spray jevnt over ansikt og/eller kropp. Klapp forsiktig inn overflødig produkt og la tørke.

Krem/mousse: Vær sikker på å bruke nok produkt og smør dette godt inn i huden. For lite krem kan føre til ujevn påføring - og det vil vi jo ikke ha.

Påfør et par ganger i uken for å holde fargen ved like mens vi venter på solen! Husk solfaktor når den titter frem igjen, det er ikke solbeskyttelse i selvbruning.

/Caroline