Bonjour mademoiselle!

Si bonjour til den mest elegante og klassiske rosafargen en kvinne kan drømme om. Lakken er oppkalt etter den franske betegnelsen på en ung kvinne, og er selve definisjonen av en must-have pastellrosa.

Mademoiselle har flere ganger vunnet det Amerikanske magasinet Allure’s “Best of Beauty and Readers’ Choice Award”. Den er elsket av celebriteter og manikyrister, og blir betegnet som hemmeligheten bak en perfekt fransk manikyr – noe Allure er helt enig i; «nail salons wouldn’t be the same without it» sier de.

Fargen ble født i 2000, og ble en hit fra første stund. Den har nå fått plass i den ikoniske brudekolleksjonen og kler dermed opp vakre bruder verden over. Lakken har også gått catwalk sammen med mange kjente designere. Av disse er blandt annet Diane von Furstenberg, Alexander Wang og The Row.

mademoiselle er fin på alle hudtoner, og er en universallakk som passer alle anledninger – fra den røde løperen til kirkegulvet.

Veil.pris: 139,-

• rosa