Fibralogy - Nå skjer det store ting med tynt hår

Den første serien fra L’Oréal Paris med Filloxane som gjør håret gradvis fyldigere. En oppdagelse i glassindustrien har ført til ny innovasjon innenfor hårkosmetikk. Denne kunnskapsoverføringen, sammen med 17 år med forskning og partnerskap mellom University of Jussieu og L’Oréals laboratorier har ført til utviklingen av Fibrology, en skreddersydd løsning til tynt hår.

I hjertet av formelen er Filloxane, en multiaktiv ingrediens som kan trenge inn i hårstrået og videre ekpandere seg. Dette gjør Fibrology til en stor innovasjon som gir livløst, tynt hår litt ekstra hjelp for å komplimentere det som ble tildelt fra naturens side.
Fibralogy, er en avansert løsning som  får håret til å virke tykkere fra innsiden. Fibralogy gir håret volum og fylde, noe som er umulig å oppnå dersom håret ikke er sterkt. Fibralogy spres slik at fiberet forstørres fra innsiden. Håret får substans.

Fibralogy Shampoo
Fibralogy shampoo med den innovative ingrediensen Filloxane bidrar til å gjøre håret tykkere og fyldigere. Den skaper substans ved at den lette formelen med Filloxane trenger inn i håret og fordeles inne i fiberet*. Etter hver applikering vil håret få gradvis mer substans.

Fibralogy Balsam
Fibralogy balsam med den innovativa ingrediensen Filloxane bidrar til å gjøre håret tykkere og fyldigere. Den skaper substans ved at den lette formelen med Filloxane trenger inn i håret og fordeles inne i fiberet*. Etter hver applikering vil håret få gradvis mer substans. Håret blir tykkere fra innsiden, samtidig som det pleies fra utsiden og blir lettere å gre ut.

Fibralogy Texturising Treatment / hårkur
Fibralogy-hårkuren for tynt og fint hår med Active Serum gir intens fukt til håret, samtidig som den bidrar til å gi håret substans. Den lette formelen er enkel å skylle ut. Håret blir gradvis fyldigere og beskyttes mot ytre påvirkninger.

Fibralogy Thickness Booster
Thickness-boosteren er det produktet i Fibralogy-serien som har den høyeste konsentrasjonen av det substansgivende moleklylet Filloxane. Boosteren brukes sammen med Fibralogy balsam eller hårkur. Thickness-booster rekker til fire applikeringer. Fordel en generøs mengde i håret, påfør deretter Fibralogy balsam eller hårkur. Skyll ut. Brukes to ganger i uken for optimalt resultat.

*Instrumentelle tester etter bruk av Fibralogy shampoo, balsam, hårkur og/eller booster.

• booster
  • hårkur