Fokus på volum med Revitalift Filler

Hudpleie med fokus på volum.
Aldring handler ikke bare om rynker, men også tap av volum i ansiktet. Dette er aldringstegn mange kvinner ønsker å bekjempe, og mange søker å løse utfordringen med injeksjoner.

Med 20 års ekspertise innen antiaging har L'Oréal Paris nå latt seg inspirere av dermatologiske behandlinger og utviklet en volumgivende hudpleieserie - Revitalift Filler. Serien har vår høyeste konsentrasjon av hyaluronsyre noensinne, og er fremstilt for å forbedre hudens volum og fyldighet, samt redusere synligheten av rynker.

Hvordan aldres huden?

Rynker

Fine linjer og rynker er hudens første aldringstegn, og kan bli synlig allerede i 25-års alderen. De fine linjene blir først fremtredende, særlig såkalte uttrykksrynker eller kråketær ved øynene. Rynker i pannen kommer som horisontale linjer som oppstår når ansiktet formes av ulike ansiktsuttrykk, og blir progressivt dypere og mer markerte med årene. Når man rynker pannen kan også tynne, vertikale linjer mellom øyenbrynene vises.

Tap av fasthet

Produksjon av kollagen avtar med alderen, noe som fører til at huden mister sin spenst og rynker oppstår. Ytre stress forsterker fenomenet, ettersom stress påvirker kollagenproduksjon. Dette fører til at kollagenfibrene svekkes og mister sin støttende funksjon. De blir stivere og mindre fleksible, og leder dermed til at huden gradvis mister sin fyldighet.

Tap av volum

Hudens aldring handler ikke bare om rynker, men også om tap av volum. I takt med at vi aldres forandres våre ansiktstrekk, ansiktet kan miste volum, huden bli mindre spenstig og hudens egen produksjon av hyaluronsyre avtar. Ansiktstrekkene er ikke lengre like definerte som de var i de yngre dager. Dette synes spesielt i kinn, over kinnben og ved kjevepartiet.

Faktorer som påvirker tap av volum

- Skjelettstruktur

- Muskulær styrke

- Fettmasse

- Næringsbalanse

- Hormonbalanse

- Oksidativt stress

- Fyldighet i epidermis

- Densitet i dermis

Revitalift Filler-rutinen

Start rutinen med Revitalift Filler serum:
Bruk noen dråper serum og masser dem lett inn i ansiktet og på halsen. Påfør deretter dagkremen. Bruk en egnet øyenkrem til det sensitive området rundt øynene. Ved bruk av serum og dagkrem i kominasjon vil du få full effekt av produktene.

Testressultater ved bruk av Revitalift Filler:

Etter 4 timer: Huden får intensiv fuktighet og hudoverflaten blir fastere og spenstigere.

Etter 4 uker: Synligheten av fine linjer og rynker er redusert, og huden føles fyldigere. Hudoverflatens volum oppleves forbedret og ansiktskonturene mer definert.

Eksklusiv formel

Den eksklusive formelen bygger på avansert teknologi forsket frem på L'Oréal Research & Innovation senter og inneholder en høy konsentrasjon av hyaluronsyre. L'Oréals laboratorier har muliggjort dette gjennom å anvende overflateaktive elastomer som stabiliserer hyaluronsyren.

Elisabeth Bouhadana, kommunikasjonsansvarlig for L'Oréal Research & Innovation forklarer hva som ligger bak forskningen som resulterte i L'Oréal Filler.
-Klassiske hyaluronsyreinjektioner utføres på hudpleiesalonger. Man retter behandlingen inn på spesifikke rynker eller en helhetseffekt på ansiktets konturer. Når man injiserer hyaluronsyren avhenger valget av partikkelstørrelse, viskositet og menge på hvor stort område man ønsker å behandle, samt hvor markante aldringstegnene man ønsker å korrigere er. Jo større mengde hyaluronsyre som injiseres, desto lenger varer effekten.

Før du bestemmer deg for en kosmetisk behandling med hyaluronsyreinjeksjon, kan et alternativ være å prøve hudpleieserien Revitalift Filler. Hyaluronsyren i Revitalift Filler fungerer på en annen måte enn den som injiseres: Jo mindre hyaluronsyrepartiklene er, desto større effekt vil den ha på huden. Hyaluronsyren i Revitalift Filler er spesielt tilpasset slik at den er lettere for huden å ta opp. Undersøkelser av relasjonen mellom hyaluronsyrens størrelse og dens effekt på huden viser at hyaluronsyre med en lavere molekylvekt har en betydelig høyere penetrasjonsevne enn hyaluronsyre med en større partikkelstørrelse. Dette gjør at Revitalift Filler er effektiv, og har en synlig volumgivende og rynkereduserende antiage-effekt ved bruk av både dagkrem og serum.

Serumet har en lett konsistens og trekker raskt inn i huden. Kremen har en fyldig konsistens og trekker raskt inn i huden, samtidig som som den gir godt med fuktighet.

Veil.pris:

Revitalift Filler dagkrem: 219,-, Revitalift Serum: 229,-