Gjør deg vinterklar

Vi nærmer oss den kaldeste tiden av året, og kulden påvirker huden og håret mer enn mange er klar over. I vinterhalvåret trenger huden og håret rikere produkter enn på sommeren, og to viktige stikkord er fuktighet og olje. Her er tipsene som holder deg skjønn hele vinteren gjennom!

Hudpleie - Olje, olje, olje
Ansiktet trenger ekstra nærende pleie når det er kaldt ute. Olje som skjønnhetspleie kan spores helt tilbake til antikken, og kan gjøre mirakler.

L'Oréal Paris Sensational Cleansing Oil
Denne renseoljen fjerner alle spor av makeup, og er spekket med næring. Den lette oljen fjerner vannfast makeup fra ansikt og øyne, uten å virke fet. Ypperlig for vinterblass hud!
Veil. pris: 79,-

Nutri Gold Extraordinary Oil
Den prisbelønnede formelen inneholder oljer fra aprikoskjerner og jojoba, samt eteriske oljer fra blant annet nyperose, appelsin og lavendel.
Veil. pris: 129,-

Nutrigold Extraordinary Oil-cream
En lett formel full av næring for huden. Denne favoritten inneholder eteriske oljer fra rosmarin, lavendel, arganolje, sheasmør og royal jelly samt ekstrakt fra hvit jasmin og rose.
Veil. pris: 129,-

Ansiktsmakeup - Fuktighet og holdbarhet
Om vinteren er lyset dagslyset ekstra skarpt, og huden kan lett se tørr ut. Finn en foundation som passer hudtonen din og gir fuktighet.

Maybelline - Superstay Better skin foundation
Reduserer tegn til stresset hud, samtidig som den sitter ekstra godt.

L’Oréal Paris - Infallible foundation
Denne foundationen inneholder hyalluron som gir fuktighet til huden. Den dekker ujevnheter, og sitter i opp til 24 timer.

Mascara
En god mascara en jentes beste venn, og bør følge deg inn i vinterens kalde netter. Dette er vinterens nyheter:

Maybelline - Go Extreme! Leather Black Mascara
For deg som ikke får nok volum! Ekstra sorte pigmenter gir intense vipper.

L’Oréal Paris False Lash Wings Intenza
Gir rålekre, vifteformede vipper.

Pleiende Leppeprodukter
Vinteren er leppenes største fiende! Vær snill med dem, og bruk produkter som virker pleiende.

Baby Lips Dr. Rescue

Leppepomade med pleiende eukalyptus, et hint av lindrende og kjølende mentol og den kommer i tre referanser. Coral Crave, en korallfarget rosa nyanse, Just Peachy, en nude transparent farge. Too Cool er helt transparent, men gir diskre glans til leppene. Dr.Rescue gir fuktighet i opptil 12 timer og er perfekt til å bekjempe tørre vinterlepper

L’Oréal Paris - Glam shine balmy gloss
Chubby gloss som spriter opp ethvert antrekk. Kommer i seks forfriskende farger, beriket med mykgjørende oljer.
Veil. pris: 99,-

Hårpleie
Også håret trenger ekstra omtanke om vinteren. Snø og kulde er en ekstra påkjenning, og håret ditt bør derfor behandles deretter. Med L’Oréal Elvitals hårpleieserie Extraordinary oil blir håret ditt silkemykt, og ekstra rustet mot vinterens utfordringer. Husk å tørke håret før du går ut av døren!
Shampo veil.pris: 39,-
Balsam koster henholdsvis veil.pris: 39,-
Hårmaske veil.pris: 95,-
Hårolje veil.pris: 119,-

Negler
Du er ferdig med hår-, hud- og makeup-rutinen, og det er tid for å sette kronen på verket med en lekker neglelakk. essies vinterkolleksjon vil definitivt sprite opp ethvert antrekk, og kommer i følgende farger; tuck it in my tux, double breasted jacket, bump up the pumps, jiggle high jiggle low, back in the limo.
Veil pris: 139,-

Da gjenstår det bare å ønske vinteren velkommen!

• vintertips
  • inspirasjon