Høstens vakreste nyheter fra essie, L’Oréal Paris og Maybelline er her!

FÉLINE VOLUME MILLION LASHES MASCARA
Serien Volume Milllion Lashes har vært en suksess siden den første referansen ble lansert i 2007. Serien består av mascaraer med gummibørste, som bidrar til at mascaraen ikke klumper når du legger den på, samt at børsten har en spesiell utforming for å nå alle vippene og dekke dem optimalt.

Den nye lanseringen under Volume Million Lashes er Féline, den spesialdesignede børsten buer og løfter hver øyenvipp fra rot til tupp, spesielt vippene i ytterkant blir løftet og gir et intens blikk, inspirert av katteøyne – féline. En sort ultray-glossy formel med olje gir vippene en intens, svart farge.

LA PALETTE NUDE
Endelig har L’Oréal Paris lansert en egen palett, med et spesielt utvalg av farger, komponert av våre makeup designere for å skape de mest glamorøse og sofistikerte uttrykkene. La Palette Nude kommer i 10 forskjellige farger med god pigmentering som er enkle å arbeide opp for et mer intens resultat. Fargene er satt sammen av lysere og mørkere toner, samt en highlighter, slik at paletten fungerer like godt til dag-makeup som til kveld. Paletten inneholder speil og en egen applikator med både svamp og børste.

SUPERLINER SUPERSTAR
Superliner superstar er en ny, flytende eyeliner fra L’Oréal Paris med filttupp som enkelt kan legge både tynn og bred linje.

INFALLIBLE GLOSS
Nye Infallible Gloss har en perfekt balansert formel med Hyaluronsyre, som gir fuktighet til leppene og glansfulle fargepigment som gir et intens fargeresultat. Applikatoren til lipglossen er spesielt tilpasset formelen, slik at den følger leppens fasong for enkel påføring. Infallible Gloss kommer i 15 fargetoner med en variasjon av matt, skimmer og krem

TRUE MATCH FOUNDATION
True Match foundation er en av de mestselgende foundations fra L’Oréal Paris. Den er naturlig dekkende, fuktgivende og mykgjørende og har SPF 17. True Match gir et naturlig resultat. Forpakningen på True Match har gått igjennom en renovering og kommer nå i høye, smale flasker.

NUTRI GOLD EXTRAORDINARY NIGHT CREAM MASK
Korea har de siste årene vist veien til nye trender for både hudpleie og makeup. BB Cream, cushion og push-up mascara er noen av konseptene vi har sett så langt. Nå er det dukket opp en ny og het trend som vi begynner å se på markedet også her i Norden, nemlig sovemasker for huden!

Natten er en perfekt tid for nærende hudpleie da huden er fri for makeup, får hvile og kan reparere seg selv. I Nutri Gold-serien lanseres nå Extraordinary Night Cream Mask. Kremmasken inneholder blandt annet olje fra steinnype, arganfrø, royal jelly og planteekstraktet Imperata Cylindrica. Kremen dufter av lavendel og rosmarin, gir intensiv næring og beroliger huden.

Kremen påføres ren hud i et tynt lag som masseres inn i huden med sirkebevegelser og skal sitte på huden i 10-15 minutter før overflødig krem tørkes av med en myk serviett, mens resten vaskes bort morgenen etter.
Veil. pris: 119,-

BABY LIPS VITAMIN SHOT
Baby lips kommer i flere friske farger i serien Vitamin Shot. Orange Burst, med lett oransje farge, Peach Punch i transparent rosa og Melon Mania i en dypere rosa nyanse. Alle referansene er inspirert av lukt og farge på frisk frukt og bær.

BABY SKIN
Baby Skin Blur (apricot/rose)er et baseprodukt som gir umiddelbar glød og en jevnere hudtone. Baby Skin Pore Eraser reduserer synligheten av porer og gir et naturlig, men litt matt resultat.

ESSIE GEL SETTER
essie gel setter top coat gir en manikyr med ekstra glansfult resultat som varer dag etter dag. Veil.pris: 139,-

• maybelline
  • essie