Si farvel til vinterbleke ben

Det nærmer seg lysere dager. Endelig tid for å grave frem shorts, skjørt og korte sommerkjoler bakerst i skapet. Den deilige følelsen av sol som varmer, helt til den treffer dine blåhvite vinterben og blender deg helt. For å få farge må disse vinterbleke bena luftes og prosessen kan nå gjøres litt morsommere ved å bruke nye Summer Legs BB fra L'Oréal Paris, som lanseres i disse dager.

Dette er en fuktighetskrem som med korrigerende fargepigmenter og E-vitamin sørger for å gi bena (og resten av kroppen om du ønsker det) fuktighet, lett farge og glød. Kremen påføres som en vanlig fuktighetskrem, deretter lar man den tørke i et par minutter før man kler på seg. Da kan man møte våren og verden med tilsynelatende solkyssede ben! Summer Legs BB smitter ikke av og vaskes av med såpe.

Veil.pris er 149,-