Stu...Stu...Studio Line. 80-tallet er tilbake i ny drakt.

Med blant annet  Barbra Palvin og Bianca Balti som kampanjemodeller og en serie produkter som er spesielt tilpasset skandinavisk hår er Studio Line tilbake med den nye serien TXT.

Etter enorm suksess med Studio Line på 80-tallet har serien levd jevnt og trutt, men først nå er Studio Line virkelig tilbake med serien TXT (texturise).

TXT er spesielt utviklet for å gi hold til skandinavisk hår. Etter å ha brynet seg lenge på det skandinaviske markedet tok produktutviklere fra Paris turen til Norge. Det ble gjennomført flere fokusgrupper med norske gutter og jenter for å finne ut hvilke stylingbehov de hadde og hva de ønsket seg av et stylingprodukt.

Hovedpunktene de satt igjen med etter undersøkelsene var at et godt stylingprodukt bør ha:

*Ekstremt sterkt hold

*Matt finish

*delikat duft

*skal ikke være klissete

*må ikke etterlate restpartikler

Ut fra disse kriteriene ble den nye serien TXT skapt.

For gutter:

Molding paste med ekstrem hold og matt finish for skulpturelle frisyrer med mye hold, men lite glans.

Shaping wax med ekstrem hold og matt finish for en naturlig og tilfeldig look, som holder seg på plass uten glans.

Grooming clay med godt hold og matt finish for en velstelt, men naturlig look som sitter hele dagen.

For jenter:

Volume texturizing spray  gir øyeblikkelig volum, tekstur til håret og en matt finish som ikke tynger. Frisyren får ‘body’ og hold uten å se overstylet ut. For både utslått hår og oppsatte frisyrer.

Wave creating spray gir mye bølger, diskret glans, motvirker frizz og tynger ikke ned håret. Gir en naturlig og bohemsk look med myke krøller.

Modeller for TXT:

Barbra Palvin

Bianca Balti

Marlon Teixeira

Francisco Lachowski

Liya Kebede

Den nye videoen for Studio Line TXT er ressigert av: Yoann Lemoine, som blant annet har ressigert videoer for Lana Del Ray (Born to die, Blue Jeans), Drake & Rihanna (Take care), Katy Perry (Teenage dream), Lights – en kortfilm for Vouge Italia, Woodkid (Iron). Den nye Studio Line TXT videoen er vedlagt.

Studio Line på det glade 80-tallet:

Veil.pris:

Wave creating spray 89,-