Insula Produksjon AS effektiviserer produksjonen ved å velge Goodtech

Pressemelding   •   nov 02, 2018 09:05 CET

Insula Produksjon AS som blant annet produserer varemerket Lofoten, har valgt Goodtech som leverandør av pakkemaskiner til fabrikken på Leknes. Avtalen gjelder leveranse av fire pakkemaskiner av typen GRW 20 – Goodtech Robowrapper – som er Goodtechs nyeste og mest fleksible pakkemaskin med integrerte roboter.

Pakkemaskinene vil være levert og installert i løpet av første halvår 2019.

«Vi valgte Goodtech som leverandør basert på den fleksibilitet, kapasitet og korte omstillingstid som denne nye pakkemaskinen gir oss», sier Christer Johansson, Produksjonsdirektør i Insula Produksjon.

«Vi er veldig stolte over tilliten, og vi ser frem til å bidra til at Insula Produksjon kan bli enda mer effektive. Dette er med på å befeste vår ambisjon om å være førstevalget for industriell effektivitet», sier Eric Staurset, Konsernsjef i Goodtech.

Goodtech er notert på Oslo Børs, omsetter for ca. NOK 700 millioner og har ca. 325 medarbeidere i Norge, Sverige og på Åland.

Kommentarer (0)