Gorenje retrokjøleskap lar barten stå og støtter Movember

Movember utfordrer alle menn til å la barten stå i hele november måned. På den måten ønsker organisasjonen Movember å sette fokus på prostata- og testikkelkreft og mental sunnhet. Gorenje ønsker å støtte denne viktige saken og har satt bart på Gorenjes retrokjøleskap i Skandinavia. I tillegg har Gorenje donert fire spesialproduserte retrokjøleskap til organisasjonen Movember. Disse blir gitt som premie til den som samler inn mest penger i henholdsvis Danmark, Norge, Sverige og Finland.

Hva er Movember? I november lar menn deres barter gro for å samle midler og skape oppmerksomhet om prostata- og testikkelkreft samt mental sunnhet. Kvinnene i Movember støtter og oppfordrer mennene i deres liv til å bli involvert. Det startet i 2003 i Australia, nå deltar over 3 millioner mennesker i over 21 land. I 2012 ble NOK 839 millioner innsamlet. I år håper Gorenje at beløpet blir enda høyere og vil støtte tiltaket ved å plassere originale Movember barter på alle de ikoniske Gorenje Retro Collection kjøleskapene som er utstilt i butikkene over hele Norden for å øke oppmerksomheten om prostata- og testikkelkreft og mental sunnhet; og donere 4 unike sorte Movember Gorenje Retro kjøleskap til den nordiske Movember organisasjon (1 i hvert av de nordiske land), som vil være hovedpremien for den som innsamler mest i hvert land.

Hva kan du gjøre? Never MO alone! La din bart gro, eller støtt mannen i ditt liv og delta i Movember! Bli en del av Gorenje Group Nordic’s Movember nettverk. Tilmeld deg på www.Movember.com finn Gorenje Group Nordic gruppen og bli en del av oss. På www.Movember.com kan du også gi penger til kampen mot prostata- og testikkelkreft og sette fokus på mental sunnhet.

Gorenje Retro Collection er en trendy serie kombi- og kjøleskap som forfører med sine elegante, romantiske og vågale fargepaletter. Du velger enestående teknologi med et sjarmerende snev av nostalgi. Den runde og buede designen kjennetegner hele serien av veldesignede, innovative,
energibesparende og miljøvennlige skap. Fargene oppfyller fullt ut forventningene til det særpreget de representerer. Moderne forbrukere ønsker seg mer individualisme og vågale, forfriskende farger i hjemmene – farger som passer til forskjellige stiler: Chic, Vintage og Funky.

• Gastronomi

• retrokjøleskap