Legenden er tilbake

Forestill deg at du kan reise tilbake i tid. Forestill deg å ha muligheten til å dra til et sted hvor livet er fullt av frihet og eventyr. Hvor hverdagen fylles av solskinn, du kjenner at solen varmer og den salte lukten av havet, og hver kveld ender med en nydelig utsikt over solnedgangen. Utforsk den retro følelsen med Gorenje Retro-kolleksjonen.

Velg din egen farge

Vintagestilen med en rekke farger å velge mellom gjør dette kjøleskapet til et blikkfang i hjemmet. En designgjenstand som passer inn overalt. Kanskje i ditt romantiske kjøkken. Eller i din trendy byleilighet. Eller hvorfor ikke på din funky loftsleilighet. Alle Retro-kjøleskap har et særpreget utseende, optimal plassutnyttelse og selvfølgelig alle funksjonene man forventer av et kjøle- og fryseapparat. Uavhengig av farge er disse moderne ikonene en fulltreffer uansett hvor de dukker opp. Du kan velge fargen på ditt ikoniske kjøleskap i stilene romantisk, elegant og funky - eller velge Special Edition.

• Livsstil, mote, fritid

I 1976 ble det danske datterselskapet -med hovedkontor i København, lansert. Siden den gangen har Gorenje Group Nordic vokst til et multinasjonalt selskap med ansvar for alle de nordiske og baltiske landene. Gorenje tilbyr hvitevarer fra følgende 3 merker: Gorenje, Asko og Upo. Gjennom en bred, høyt kvalifisert distribusjon i åtte land tar Gorenje Group Nordic sikte på å tilby et bredt spekter av tjenester og innovative, designbevisste produkter i alle prisklasser, for sikrer våre kunder enkle løsninger uansett smak og behov.