Vi utvider vårt metallventil sortiment

Vi ønsker stadig å utvikle oss og utvider nå vårt sortiment med flere nyheter. Denne gangen styrker vi vårt metallventil sortiment med ventiler fra Vir.

Vir er et internasjonalt selskap som ble etablert i 1971 av grunnleggeren Ing. Savino Rizzio. Vir sitt hovedområde er produksjon og distribusjon av kuleventiler, både manuelle og med aktuator, reguleringsventiler, i messing, bronse, for distribusjon av vann og gass til rørleggerarbeid, industrielle anlegg og vanningsanlegg.

Ventilene er tilgjengelig i forskjellige anslutninger som f. eks gjenge, klemring og mapress.

Klikk her for å komme til produktene

Fordeler for deg som kunde:

• Kvalitetsprodukter
  • Høy leveransesikkerhet
  • Høy teknisk kompetanse
  • Fokus på produktutvikling
  • Kundetilpassede løsninger
  • Stor fleksibilitet
  • Dokumentasjon iht. nasjonale krav

Bredde og tips

GPA er eksperter i korrosive væsker og miljøer. Derfor kan vi hjelpe deg med å finne den riktige ventilen, i riktig materiale for din søknad. I tillegg til et bredt spekter av ventiler i ulike termoplast og metall, har GPA den nyeste kompetansen som kreves for å få det riktige produktet og lykkes med installasjonen.
Høye krav til ventiler i aggressive miljøer er vår hjemmeplan og produktserie som stadig utvikler seg med fokus på fremtidige krav og standarder. Vi er din konsulent og komplett leverandør av ventiler til et bredt spekter av applikasjoner og medier.

• Kjemisk industri

• messing