En ny serie takdusjer fra Hafa!

Det er luksus med en stor herlig takdusj. En myk vridning på blandebatteriet og som magi kommer vannet, i akkurat rett mengde og akkurat rett temperatur. Fler og fler velger å sette inn en takdusj i sitt baderom, både for den herlige vannflyten som et stort dusjhode gir, men også for den funksjon og design en takdusj tillfører i et baderom.

Vi lanserer nå en ny serie med takdusjer, Hafa MIX. Her kan du selv velge mellom rund eller firkantet modell og hvilken størrelse du vil ha på dusjhodet. Litt mindre, ovalt, rektangulært eller veldig stort for en ordentlig luksuriøs dusj. Seks ulike størrelser kan man velge mellom, valget er ditt.

Høy kvalitet – Våre dusjhoder er i metall. Dusjblander i messing og håndtak av metall, testet og sertifisert av SINTEF.

Teleskopfunksjon – Høyden på dusjhodet tilpasser du selv AntiTwist – Håndtaket kan fritt rotere uten at slangen tvinner seg.

HeatProtection - Dusjblanderen med termostat har en konstruksjon som forhindrer at du brenner deg på blandebatteriet, ettersom det varme vannet aldri er i kontakt med ytterdekselet.

Antikalksystem - Våre dusjhoder har en antikalkfunksjon som gjør at du enkelt tar bort kalk, ved å dra fingrene over gummimunnstykket.

Dusjsett med AntiTwist - Håndtaket kan fritt rotere uten at slangen tvinner seg.

I serien Mix inngår takdusj med rundt eller firkantet dusjhode, dusjsett samt termostatblandebatteri. Også de i rund eller firkantet modell.

• takdusj
  • dusjset

Hafa har i över 50 år skapat designade badrum med hög funktionalitet och är ett av nordens starkaste varumärke inom badrum. Med fokus på höga krav och med kraft från lång erfarenhet och ett skarpt öga på rådande trender tar våra kreativa designers fram produkter till hela badrummet. Hafa ingår i Hafa Bathroom Group och är verksamt med dotterbolag i Norden samt ägs av Ratos AB vilka är noterade på Nasdaq OMX, Stockholm.