Hafa fyller 50 år – jubileet fortsetter!

Vårt 50-års jubileum tar ny sats nå under høsten, feiringen fortsetter sammen med våre forhandlere, noe som vil vises i butikken med mange festlige og gode tilbud. Vi kommer ikke bare til å synes i butikk men også i mange ulike medier så som Vi i Villa, innredningsblader samt internett.

Vår reise begynte 1962, da vårt første møbel ble produsert i Halmstad og Falkenberg, derav navnet Hafa. Deretter utvikles selskapet og på 70 tallet produseres vår første baderomsmøbel i heltre eik. Denne klassikeren finnes fortsatt i mange nordiske hjem.
Etter dette har vi utviklet mange møbelserier som har tatt oss frem til hva vi er i dag, en moderne baderomsleverandør for hele baderommet. Hafa Classic har gitt oss inspirasjon for årets store nyhet, datidens sjalusidører har fått et nytt moderne formspråk og skaper skuffene i vårt nye møbel Hafa orginal 1962. Møbelserien har blitt en suksess hos våre kunder og har fått mye oppmerksomhet.

Velkommen til Hafas jubileumsår!

• baderomsmøbler

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 350 mill. SEK og har totalt 175 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.