Hafa Lime – designet baderomsserie for hele baderommet

Fakta:
Hafa Lime består av møbel, badekar, blandebatteri, håndkletørker  og dusjsett

Hafa Lime er en komplett serie for hele baderommet, med møbel, badekar, blandebatteri, håndkletørker og dusjsett designet av ”Jordens Arkitekter”. Det moderne formspråket, detaljene og de spennende kontrastene i fargene skaper en helhet som er viktig for følelsen i hele baderommet.

Hafa Lime er både trendy og tidløs. Med sitt organiske formspråk gjennom  hele serien, passer den både til den designinteresserte og til den som ønsker at baderomsinnredningen skal vare over tid. Møbelet finnes i hvit høyglans samt i wenge, som er brunsvart og har tydelige trestruktur. Møbelet inngår i en serie slik at du kan skape en helhet i ditt baderom. Serien har spennende detaljer som vendbare håndtak, limegrønt feste på håndkletørkeren og limegrønt dusjmunnstykke.

Med Hafa Lime er resultatet av mange års erfaring, ønsker fra våre målgrupper og de sterkeste trendene.

Jordens Arkitekter

Jordens Arkitekter er et lite kontor med mange spennende prosjekt, både innen innrednings- og bygningsarkitektur. Dette sier Jordens Arkitekter om sin virksomhet: ”Viktige grunnsteiner i vårt arbeid er glede, kreativitet, engasjement og tillit, noe som har resultert i mange langvarige kunderelasjoner. Høy kvalitet er selvfølgelig også noe vi fokuserer på i hvert eneste prosjekt. Vi legger stor vekt på detaljene fordi disse skaper en helhet som er viktig for følelsen i det rommet vi skaper”.

• Møbelindustri

• håndkletørkere
  • blandebatteri
  • badekar
  • massasjebadekar
  • servantskap
  • baderomsmøbler

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 400 mill. SEK og har totalt 177 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.