Nyhet, Hafa Aqua massasjebadekar!

Hafa presenterer stolt en helt ny serie av massasjebadekar, designet og tilpasset det nordiske markedet. I serien finnes fire ulike modeller, og med tre ulike massasjesystem for å tilpasse akkurat dine behov. Fra det klassiske familievennlige hjørnebadekaret til det mindre som får plass der ditt gamle badekar har stått. Og for de som har ekstra god plass finnes et offsetkar med plass til to.

”Hafa Aqua
er badekar med rene, myke linjer og en smule lekfullhet. Karene innbyr til en stund egen avkobling såvel som til en morsom lekestund med barna. Flere ulike modeller gir muligheten til å finne rett for akkurat deg og ditt baderom.” Therese Samuelsson, designer.

Hafa Aqua

> Moderne design med elegante slette fronter

> Nye system med høyere massasjetrykk og mer effektiv massasje

> En ny teknikk som gir stillere massasje

> Nytt miljøvennlig system som er fritt for PVC

> De er produserte, godkjente og kvalitetssikrede i Sverige

> 5 års garanti

Fakta: Hafa Aqua 140 c med Upgrade pakke 26.995,-

Hafa mønsterbeskytter sine produkter på alle aktuelle markeder.

• badekar
  • massasjebad
  • massasjebadekar

Hafa inngår i Hafa Bathroom Group som er et av Nordens største baderomskonsern med en omsetning på ca 350 mill. SEK og har totalt 150 ansatte. Hovedkontoret ligger i Halmstad, Sverige. Firmaet er virksomt med avdelingskontorer i Norden og eies av Ratos.