HAIRSHOP FRISØR HAR KÅRETS ÅRETS SALONG OG ÅRETS DAGLIGE LEDER

Årets salong
Det var med stor glede grunder Inger Ellen Nicolaisen og administrerende direktør Hilde Sommerfeldt overrakte prisen «Årets salong» til daglig leder Catharina Roland under arrangementet på Grand Hotel i Oslo.

Teamet i salongen på Jekta viser at de alle jobber mot samme mål, og medarbeiderne stiller alltid opp for hverandre. Her streber de etter flere kunder og ikke minst fornøyde kunder. Alle jobber når kundene er i salongen, om det er helge eller kveld, betyr ingenting for de som jobber her. Her er det kundene som bestemmer.

«Her har det vært hardt arbeid og et flott team som har skapt dette sammen. Vi er stolte av å ha så mange flotte medarbeidere som ønsker å lykkes sammen. Her skapes verdier og arbeidsplasser av alle sammen», sier en stolt administrerende direktør Hilde Sommerfeldt.

«Daglig leder Catharina Roland et meget dyktig ledertalent, og har mye av æren for at salongen nådde helt opp i sterk konkurranse fra resten av kjeden. Å være leder handler om å bygge bedrifter, og skal man klare det må man først og fremst bygge mennesker. Jeg har tro på at ledere som er gode rollemodeller», sier Sommerfeldt og fremhever at årets vinner er nettopp slik. Hun er et godt eksempel for andre unge leder som vil opp og frem».

Til topps som årets daglige leder
Prisen «Årets daglige leder» ble delt ut av grunder Inger Ellen Nicolaisen og administrerende direktør til Ece Gundersen i HairShop salongen i Vestby.

«Ece stiller høye krav til seg selv som leder, er hardtarbeidende og fokusert på å nå alle sine satte mål. Hun er motiverende og inspirerende å arbeide sammen med, hun er en god rollemodell, og den fødte HairShop-lederen!» sier regionsleder Silje Skui.

«Daglig leder er en meget god rollemodell som skaper trygghet og trivsel for sine medarbeidere. Hun er en typisk HairShop-leder med høy grad av service i ryggraden, hun har full kontroll og gir virkelig av seg selv. Hun skaper godt arbeidsmiljø som igjen gir lite sykefravær. Vi er utrolig stolte over å ha henne med på laget», sier administrerende direktør Hilde Sommerfeldt.

Prisvinneren selv er stolt og rørt over å ha vunnet den gjeve prisen. «Vi har jobbet kjempe hardt i hele året som gikk. Det er en stor ære å få denne utmerkelsen. Jeg takker alle medarbeiderne og regionslederne for all støtte i året som har gått. Det er helt fantastisk følelse når den jobben jeg gjør blir lagt merke til og satt pris på, dette gir motivasjon til å stå på videre» avslutter en stolt vinner.

• Skjønnhet

• inger ellen nicolaisen
  • raise gruppen
  • hår
  • hairshop frisør
  • hairshop
  • frisørsalong
  • frisør

Om HairShop Frisør:

I HairShop Frisør er det alltid morsomt og kult! Våre fargerike og kreative frisører ønsker deg velkommen med et stort smil. Vår ambisjon er å sørge for No more Bad Hair Days! Som kunde får du tips og inspirasjon til ny frisyre, hårpleie og styling. Vi har bransjens beste utvalg av profesjonelle hårprodukter og gir deg gode råd til hvordan du kan ta vare på håret ditt også mellom frisørbesøkene. Et besøk hos HairShop gir deg no more bad hairdays!

Kjeden HairShop Frisør ble startet opp i 2003 av Inger Ellen Nicolaisen. HairShop Frisør har 30 salonger i Norge. Les mer om salongene våre på www.hairshop.no

HairShop Frisør er et selskap i Raise Gruppen AS. Raise Gruppen driver i dag Nordens største og mest anerkjente konsepter innen hår og skjønnhet med ca 140 salonger, 6 skoler og over 950 medarbeidere i Norge og Sverige.