Står støtt på 10 år gamle ben

Det er 10 år siden Nikita-gründer Inger Ellen Nicolaisen skapte sin egen konkurrent da frisørkjeden HairShop Frisør så dagens lys i Norge. Det har hun ikke angret på.

For det er med gode tall i ryggen at kjeden lørdag 4. mai feirer sitt 10-årsjubilum rundt om i det ganske land.

Bedriften ble nemlig kåret til gasellebedrift av Dagens Næringsliv fire år på rad, sist i fjor. Og det er ikke lite som skal til: Doblet omsetning over fire år, samlet omsetning på over en million kroner første år, driftsresultatet må samlet være positivt, og negativ vekst er ikke et tema.

Sprelsk -  men seriøs
Innenfor denne solide rammen er det rom for personlig utvikling, og ikke minst nok av utfordringer.

─ De fleste kunder ønsker råd om hvordan de kan stelle håret mellom frisørbesøkene for å bevare frisyren, og her er HairShop Frisør unik. Et bredere sortiment av ulike produkter som beskytter og frisker opp håret ditt, skal du lete lenge etter.

Hun som uttaler dette, er konserndirektør Rita Kristin Broch. Fra Raise-gruppens hovedkontor i Oslo følger hun en spenstig konseptutvikling som ikke minst bringer fram det beste i medarbeiderne.

20 salonger
I dag har kjeden 150 medarbeidere fordelt på 20 salonger over hele Norge, og med sin uformelle og lekne stil er dette salonger mange kunder kjenner seg vel i. Ikke minst barnefamilier, som kan dra nytte av gode storbruksfordeler. For ikke å snakke om mandagsklippen – da er hele salongen klar til å ta i mot de aller minste på deres premisser, og mor trenger ikke å være redd for at den lille krabaten som slett ikke har lyst til å gå til frisøren – eller kanskje synes det er litt skummelt – skal forstyrre andre som lenge har gledet seg til voksentid i frisørstolen.  For dette er i første rekke barnas dag.

• Økonomi, finans

• frisørsalong
  • gasellebedrift
  • hairshop frisør
  • raise gruppen
  • rita kristin broch
  • inger ellen nicolaisen
  • 10 år
  • jubileum

Om HairShop Frisør

HairShop Frisør er uformelle salonger med avslappet stemning som tilbyr hyggelig service til hele familien. Vi tilbyr drop in og vanlig timebestilling, og strekker oss langt for å få plass til alle selv om timelistene skulle være fulle. Som kunde får du god rådgivning på hårpleie og styling, samt hvordan du kan ta best mulig vare på håret ditt mellom hvert frisørbesøk. HairShop Frisør fører et bredt utvalg av profesjonelle hårprodukter både når det gjelder serier og pris. Vi er tidlig ute med produktnyheter, og har alltid gode tilbud.

Kjeden HairShop Frisør ble startet opp i 2003 av Inger Ellen Nicolaisen. Per mai 2013 har HairShop Frisør 20 salonger i Norge. Les mer om salongene våre her.

HairShop Frisør er et selskap i Raise Gruppen AS.  Raise Gruppen driver i dag Nordens største og mest anerkjente konsepter innen hår og skjønnhet med ca 130 salonger, 7 skoler og over 800 medarbeidere i Norge og Sverige.